ההר יבוא אל מוחמד: אייל גולן קיבל מחמאה ענקית

הימר על צרפת. אייל גולן
הימר על צרפת. אייל גולן | צילום: אינסטגרם

הבעלים של הפועל מרמורק, שהופעתו בארה"ב בוטלה, הופתע כאשר כוכב העל, טייריס גיבסון, העלה וידאו של ביתו מבקשת כרטיסים להופעה שלו בישראל. הסרטון והפרטים המלאים בפנים, וגם: הקשר עם רוסלנה נותק סופית

(גודל טקסט)
 אחרי שהסיר את הקעקוע של אהובתו לשעבר רוסלנה, אייל גולן מקבל הבוקר מחמאה בינלאומית. כולנו זוכרים שסיבוב ההופעות של גולן בארה"ב בוטל בשל פרשיית הקטינות עם אביו, אבל איך אומרים? אם מוחמד לא יבוא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד.


 

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on



אז נכון שהבעלים של הפועל מרמורק לא יכול לסלסל את שיריו ב- USA, אבל מה רע בתושבים אמריקאים שמגיעים במיוחד לארץ הקודש על מנת לצפות במופע החדש של זמר העשור?




כוכב העל הידוע, טייריס גיבסון, דוגמן לשעבר, זמר מצליח ושחקן "מהיר ועצבני" עם גל גדות שלנו, העלה לאינסטרגם וידאו של ביתו מבקשת ליום הולדתה ארבעה כרטיסים להופעה של אייל גולן בישראל!


בסך הכל תשעה מיליון עוקבים ראו את הפוסט המדובר שבו הילדה המתוקה מבקשת במבטא אמריקאי כבד "כרטיסים טו אייל גולנ'ס שואו", כשאבא שלה מספר גם על הדרך שהיא דוברת עברית שוטף ונמצאת כרגע בישראל.


כמובן שאייל גולן נענה לבקשה ויזמין אותה אישית להופעתו הקרובה.


ועל זה נאמר: ריספקט


בנושא אחר, השבוע קראתם כאן במדור שאייל גולן הסיר כל זכר מהאקסית שלו, רוסלנה, כשעשה קאבר של עוגן לקעקוע של שפתיה על זרועו. כעת מתברר שהזמר והדוגמנית הפסיקו במקביל לעקוב אחד אחרי השני ברשתות החברתיות, באינסטגרם ובפייסבוק. עצוב. 


 

My daughter speaks fluent Hebrew she's in Israel and today is her birthday and I might need you guys help in making my daughter's birthday wish come true….. He's a local artist in Israel help!!!!! Feeling the pressure…….. Happy 10th birthday angel you have changed my life forever and ever and ever….

A post shared by TYRESE (@tyrese) on

 

עכשיו ב YouTube סינגל חדש קייצי וכייפי. מילים -אבי אוחיון . לחן- אבי אוחיון ומתן דרור מקווה שתאהבו ותהנו אהובים שלי. בשם השם נעשה ונצליח

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

 

מחלקת נוער חדשה בליגה הלאומית .הצטרפו להצלחה !

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

 

גול אחרון בהחלט !

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

 

חזרות לקראת מופע הקיץ החדש.1/7 מוצ"ש הקרוב היכל מנורה מבטחים

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

 

משחק אחרון בהחלט !

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי