קבלו את התספורת החדשה והמרעננת של סילבן לנדסברג

סילבן לנדסברג
סילבן לנדסברג | צילום: אינסטגרם

שחקנה של מכבי תל אביב אוהב להשתגע בכל הנוגע לשיערו אך הפעם המאמא מניו יורק שמה סוף לדבר. לירון שרון עם התסרוקת החדשה של לנדסברג, התמונה בפנים

(גודל טקסט)
הרבה זמן לא שמענו על מעשיו של הרווק המבוקש, סילבן לנדסברג. ובכן, בלאגן בסגל של מכבי ת"א בכדורסל כשבר טימור הבריז, יוגב אוחיון עזב, גיא פניני הועזב ואילו המתאזרח של הצהובים עדיין חלק מהסגל של נבן ספאחיה אך כלל לא ברור אם בסופו של דבר ישחק בהיכל בעונה הבאה. עד שנדע מה יקרה איתו, לנדסברג ממשיך ליהנות מחופשת המולדת שלו בניו יורק.




כי אין כמו בבית ואין כמו אמא את זה כולנו יודעים, ומסתבר שבן ה-27 הוא ילד ממושמע ומקשיב למה שאמא אומרת. את התסרוקות המשוגעות והמגניבות שלו הספקנו להכיר מקרוב, אך כנראה שמאמא לנדסברג פחות חובבת את השיגעון כיוון שהיא ביקשה מהבן שלה להפסיק עם "הבולשיט" לטענתו ולהסתפר, וכך היה. השחקן ישוב ארצה עם גלח שלא היה מבייש צעיר שזה עתה התגייס לצה"ל. אחרי הקיצוץ סיפר כי הוא מרגיש עירום ללא השיער.
 




התספורת החדשה של סילבן לנדסברג
התספורת החדשה של סילבן לנדסברג. צילום: אינסטגרם


 

ומה קורה בגזרה הנשית סילבן? שמו נקשר כבר לפני מספר חודשים למלכת היופי לשעבר, הדוגמנית היפייפיה שני חזן, כשהתמונות שלהם מבילויים תל אביבים שטפו את המדורים. אגב, גם היא נמצאת על קו ישראל- ניו יורק ואנחנו לא ממש בטוחים מה קורה שם למרות שנשמח מאד לזיווג המשגע של השניים האלו.



 

Home. #queens #miskeen #circa2004 #handpaintedinthebasmentofajacksonheightscoop #shoutouttokayakathemiskeenplug #shoutouttoallofqueenaforbeinguniquelydifferentinsomanyamazigways

A post shared by Sylven Landesberg (@sylvenlandesberg) on


 

 


 

*no caption needed*

A post shared by Sylven Landesberg (@sylvenlandesberg) on


 

#tbt @miss_israel @laishamag Makeup @yonishain my love! Hair @dekelbenzion Dressed by @galita_fashion

A post shared by Shani hazan (@shanihazan13) on


 

@afroditaisrael @mapaleusa

A post shared by Shani hazan (@shanihazan13) on


 

When you share love to yourself you share love to the world @afroditaisrael

A post shared by Shani hazan (@shanihazan13) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי