מלך האינסטגרם: קורל סימנוביץ' שברה את הרשת, אלונה הצטרפה לטרנד

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | צילום: אינסטגרם

המדור הכי בועט בעולם הספורט במהדורה נוספת עם הצצה לחיים האישיים של הכוכבים הכי גדולים והנשים הכי בולטות. השבוע: הדוגמנית הישראלית הדהימה אותנו

(גודל טקסט)
מלך האינסטגרם חוזר במהדורה נוספת עם פסגה נשית. המדור שמספק לכם הצצה לחיי הספורטאים והכוכבים הכי גדולים ברשת מציג השבוע: מסיבת הבריכה של רונאלדו, בוזגלו ריגש ורכש נוסף למכבי ת"א. מוכנים? יוצאים לדרך.



5.  הרכש הרביעי של מכבי ת"א – 4,364 לייקים ו-64 תגובות

סגנית האלופה, מכבי תל אביב, החתימה השבוע את הקשר כריסטיאן באטוקיו לשנתיים הקרובות. הקשר הארגנטינאי-איטלקי הינו הרכש הרביעי של ג'ורדי קרויף בקיץ הנוכחי ועתיד לשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית מול רייקיאוויק האיסלנדית. השחקן בן ה-25 שגדל בעיר הולדתו של מסי, רוסאריו בארגנטינה, עזב הקיץ את ברסט מליגת המשנה בצרפת במדיה כבש 13 שערים ב-68 הופעות ונחשב לכישרון גדול. הקשר הוסיף במעמד החתימה: "אני שמח לחתום במועדון כה גדול שתמיד מתמודד על כל התארים". 

 

ברוך הבא למשפחה הצהובה! @crisbatto #צהובעולה #צהובעולה #WeAreMaccabi #WeAreTheBrand

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on



4. מאור בוזגלו ריגש –  3,553 לייקים ו-43 תגובות

מאור בוזגלו, שחקנה של הפועל באר שבע ב-4 השנים האחרונות, טרם חתם ביעד הבא ועדיין מחפש קבוצה לעונה הבאה. הקשר שכיכב במדי האדומים וזכה עמה בשתי אליפויות רצופות לאחר 40 שנות בצורת והפך לחביב האוהדים בנגב סיים את דרכו בקבוצה של ברק בכר אבל זה לא מונע ממנו לשמור על קשר עם חבריו לקבוצה. השחקן בן ה-29 העלה תמונה לאינסטגרם ובה תועד לצד חבריו הטובים מהאלופה וכתב: "לא משנה איפה, לא חשוב מתי, חברים זה לתמיד". 


 

לא משנה איפה, לא חשוב מתי, חברים זה לתמיד. ✌

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

 


3. מסיבת הבריכה של רונאלדו – 4.7 מיליון לייקים ו-28.7 אלף תגובות

כריסטיאנו רונאלדו מתרגל למעמדו החדש כאב לשלושה. כידוע, לאחרונה הצטרפו למשפחה תאומים מאם פונדקאית שזהותה חסויה ובכך נולדו מתאו ואווה, התינוקות החדשים של הכוכב. השניים מצטרפים לכריסטיאנו ג'וניור הבכור בן ה-7 וכעת המשפחה התרחבה משמעותית ועל רונאלדו להסתגל לסיטואציה הבלתי שגרתית עבור כוכב כדורגל מהטובים בעולם. בשבוע שעבר, העלה האחרון תמונה מרגשת לחשבונו לצד כל המשפחה כולל אימו ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגז שאף היא נמצאת בהריון וכתב: "משפחה גדולה עם אהבה".

 

Big family with love ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

2. וולקאם אלונה – 823 לייקים ו-64 תגובות

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, הצטרפה בסוף השבוע האחרון לרשת החברתית שהפכה לתופעה בקרב שחקני הכדורגל ופתחה חשבון אינסטגרם רשמי. ברקת נחשבת לבעלי קבוצה מאוד חברתית ומתחזקת באופן שוטף חשבונות טוויטר ופייסבוק ובהם היא דואגת לשמור על קשר עם האוהדים. את התמונה הראשונה באינסטגרם היא העלתה לצד שלושת ילדיה: יונתן, גיא ותומר והודתה שהם אלו שעודדו אותה להיכנס לרשת החברתית: "ילדיי המקסימים שכנעו אותי להצטרף לאינסטגרם, התמונה הראשונה מוקדשת לכם". ביומיים האחרונים ונכון לכתיבת שורות אלו צברה בעלי האלופה כ-1,366 עוקבים, אז למה אתם מחכים? פרגנו לה.


 

ילדיי המקסימים שכנעו אותי להצטרף לאינסטגרם, התמונה הראשונה מוקדשת לכם ❤

A post shared by Alona Barkat (@alona.barkat) on



1. קורל סימנוביץ' שברה את הרשת – 17.5 אלף לייקים ו-115 תגובות

הדוגמנית הישראלית ובת הזוג של כוכב ברצלונה, סרג'י רוברטו, הרעידה את הרשת. סימנוביץ' שרגילה להצטלם, שברה את השגרה עם תמונה חושפנית למדי ללא חלק עליון וגררה תגובות מפרגנות באינסטגרם. רק לאחרונה הזוג המלכותי חזר לישראל לאחר חופשה מפנקת בניו יורק היישר לארוחת שף עם האמא החורגת פנינה רוזנבלום וגם בילוי מפתיע אצל המעריץ, ישראל קטורזה שהגשים חלום לילדיו. בקיצור, קורל סימנוביץ' ממשיכה לספק את הסחורה.

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי