בארסה או פאריס? ניימאר עם הצמודה החדשה דמי לובאטו

ניימאר ודמי לובאטו
ניימאר ודמי לובאטו | צילום: אינסטגרם

חרף השמועות על מעבר סנסציוני לצרפת, הכוכב הברזילאי תועד לצד הזמרת האמריקאית הצעירה והרשת גועשת מהזוג החדש בביצה העולמית. יקבל טיפים מפיקה?

(גודל טקסט)
 עניין של כמה שבועות בלבד לאחר שגילינו שניימאר, השחקן הכי מדובר בכדורגל העולמי בימים אלו, כבר לא מחבק בלילות את ברונה מרקיזן האקס דוגמנית הברזילאית שלו. מאז, שמו נקשר עם פ.ס.ז' ועוד לא ברור מה יעלה בעתידו המקצועי, אך בתחום הרומנטי כל החצים מצביעים על חברה חדשה והרבה, הרבה יותר מפורסמת, הזמרת דמי לובאטו. 




הברזילאי בן ה-25 לא הסתיר את אהבתו העזה לזמרת האמריקאית כשהעלה לא מעט תמונות וסרטונים שלו לרשת כשהוא מאזין לשיריה ומקדיש לה סטטוס: "דמי אני מת על השיר החדש שלך!!!" אם זה לא מספיק, אז יש עוד הרבה מעבר.


 

‪⚽️ @neymarjr & @ddlovato ‬ ‪ #BarçaUSTour‬ ‪ #ForçaBarça! ‬ #fcbarcelona #igersfcb #juvebarça #demilovato

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on




השניים שוהים בניו יורק, כאשר שלשום (בין שבת לראשון) אחרי המשחק בין בארסה ליובנטוס, הפרינסס האמריקאית הגיעה לתמוך ולהצטלם עם השחקן והשניים גם נראו כשהם עוזבים את האיצטדיון יחדיו.




 

A popstar #DemiLovato apareceu nos bastidores do jogo do Barcelona em New Jersey, nos Estados Unidos. Ela prestigiou a partida e comemorou o gol do craque #Neymar ao lado de amigos. A estrela posou com a camisa do time catalão ao lado do craque e, segundo um vídeo publicado por fãs, deixou o estádio na companhia do jogador. No ínicio do mês, os dois já haviam se encontrado durante o Festival Villa Mix, em Goiânia. #noticias #famosos

A post shared by Mega Fama (@portalmegafama) on



 

האם זה מקרי שפיקה העלה תמונה עם חברו לקבוצה? או שהוא פשוט נותן לו טיפים רציניים לאיך זה לצאת עם כוכבת פופ ענקית? יש לו כבר ניסיון של שנים עם שאקירה, אם ילדיו. לובאטו, צעירה מניימאר בשנה, ונחשבת למגה סטארית בארה"ב ובעולם כולו אחרי שפרצה לתודעה ב-2008 בערוץ דיסני. 
 



ניימאר ולובאטו משתעשעים
ניימאר ולובאטו משתעשעים. צילום: אינסגרם 


 

מאז הספיקה לשפוט ב"אקס פקטור", לשחק, לכתוב ולעשות הרבה מרצ'נדייז סביב הדמות הציבורית שלה, אבל היא מוכרת בעיקר בזכות כישרון השירה והפנים היפות שלה כמובן. יש לה כמעט 60 מיליון עוקבים באינסטוש- קצת פחות מהחבר החדש שכנראה יוסיף לה עוד המון עוקבים אם מערכת היחסים ביניהם תמשיך להתחמם.




חשבון האינסטגרם של דמי לובאטוחשבון האינסטגרם המנופח של לובאטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי