ילד של אבא: טל בן חיים זכה לביקור מרגש מאביו

טל ואופיר בן חיים
טל ואופיר בן חיים | צילום: אינסטגרם

חלוץ ספרטה פראג שרשם השבוע הופעת בכורה קיבל את פניו של אביו שחגג יום הולדת 54 וזכה לברכת מרגשת: "בלעדייך לא הייתי מגיע לשום מקום, אוהב אותך". מזל טוב!

(גודל טקסט)
יש לא מעט אבות דומיננטיים בספורט בכלל ובכדורגל הישראלי בפרט. כולנו מכירים מצוין את כדורגלן העבר, אופיר בן חיים, אביו של טל בן חיים שמסתובב בין האיצטדיונים השונים בארץ ותומך בקריירה של הבן שלו מאז ומתמיד. כעת כשהבן שלו עשה רילוקיישן ועבר לשחק בספרטה פראג, אבא בן חיים הגיע לביקור של יום וחצי כדי ללוות את בנו במשחק הבכורה שלו ועל הדרך גם לחגוג יום הולדת. 



הבן טל פירגן לאבא שלו בברכת יום הולדת 54 מרגשת במיוחד כשהוא כתב: "תודה שעזבת הכול והגעת לכאן כדי שחלילה לא אהיה לבד במשחק הראשון שלי ותודה על זה שבכלל בזכותך אני כאן, בלעדייך לא הייתי מגיע לשום מקום. אוהב אותך". הפוסט הזה גרף הרבה מאד תגובות מפרגנות מהחברים של החלוץ הישראלי ונשותיהם. אנחנו אהבנו בעיקר את תגובתה של סוכנת השחקנים ויקי ואקנין שכתבה: "אחלה אבא יש להוריד את הכובע. מזל טוב תימני". 




טל בן חיים עם אביו
אבא קפץ לביקור מרגש. צילום: אינסטגרם



 

הביקור הזה היה מאוד חשוב לחלוץ שכעת נמצא בפראג ללא אשתו היפה ליאן ובנם שון שיגיעו בהמשך כששנת הלימודים תחל. עד אז, הם מנצלים את הים והבריכה של הרצליה. 






שון בבריכהשון מבלה בבריכה בהרצליה. צילום: אינסטגרם

 

Nice afternoon in Prague

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on



 

First HOME Game #ACS

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on


 

מזל-טוב אבא שלי ליום הולדת 54. מאחל לך ולנו שתמשיך להיות בריא וחזק תמשיך לדאוג לנו הכי טוב שאפשר וללא פשרות. תודה שעזבת הכל ובאת לכאן ליום וחצי כדי שחלילה לא אהיה לבד במשחק הראשון שלי ותודה על זה שבזכותך בכלל אני כאן, בלעדייך לא הייתי מגיע לשום מקום. יום-הולדת שמח אבא שלי אני אוהב אותך

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי