הג'וב החדש של ג'ובאני רוסו: שוטף כלים VIP

ג'ובאני רוסו
ג'ובאני רוסו | צילום: אינסטגרם

בזמן שכדורגלן העבר מככב על מסכי הטלוויזיה שלנו כחלק מהריאליטי החדש של ערוץ 10 לצד אשתו, החליט הקרואטי לקחת את עצמו בידיים ולעזור במטלות הבית. צפו

(גודל טקסט)
 תודו שאף פעם לא יימאס לכם לשמוע את השם ג'ובאני רוסו. השחקן שאהוב מאוד בישראל ממשיך לתפוס את תשומת לבנו גם מחוץ לכר הדשא כבר תקופה מאוד ארוכה. אחרי שתי עונות ב"גולסטאר" והחתונה המדוברת, בימים אלו ממש מככב בתוכנית הריאליטי "זוג מנצח VIP" של ערוץ 10 עם אשתו הטרייה-ותיקה מאיה רוסו.

 



 

אל תאמינו לכל מה שאתם רואים בטלויזיה… שייח סעודי עאלק @powercouplevip אני עושה הכל בבית!!!!

A post shared by Giovanni_rosso (@giovanni_rosso_offical) on



 

השניים מציגים זוגיות כל כך מתוקה שבא לנו לפעמים לחבק אותם מרוב שהם קורעים אותנו מצחוק. לראייה: ג'ובאני השתתף במשימת מטלות הבית והעיד על עצמו שהוא לא עוזר בכלום. לא כלים, לא כביסות, לא ניקיונות, פשוט שיח' סעודי אמיתי לפי דבריו. את המשימה, עבר בהצטיינות תוך כדי שהצליח לרגש אותנו בסיומה. 


 

שבת שלום חברים! ❤️

A post shared by Giovanni_rosso (@giovanni_rosso_offical) on



 
 

לקרואטי-ישראלי נפל האסימון איזו אישה יש לו, שמעבר לכך שהיא מרעיפה עליו את כל האהבה שבעולם היא גם עושה בשבילו הכל ובחיוך. את המשימה ג'ובאני סיים כשהוא פורץ בבכי ואומר לאשתו כמה הוא אוהב אותה וכמה היא טובה. הבוקר (שלישי), גברת רוסו לא נשארה חייבת כשהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון של הכדורגלן לשעבר עושה כלים כמו גדול. היעד הבא: קיפול כביסה.




ג'ובאני רוסוג'ובאני רוסו עושה כלים. צילום: אינסטגרם


 

האויר חזר לי

A post shared by בוטיק מאיה פישל רוסו (@mayafishel_rosso) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי