חגיגות אדירות בפראג: טל בן חיים ציין 28 וזכה לשלל הפתעות

טל בן חיים עם ליאן
טל בן חיים עם ליאן | צילום: אינסטגרם

חלוץ ספרטה פראג חגג אמש יום הולדת מרגשת במיוחד. כשהוא מעבר לים, עם פמלייה מיוחדת מישראל והמשפחה הקרובה הוא חגג כמו כוכב אמיתי. התמונות בפנים

(גודל טקסט)
חודש אוגוסט הוא חודש חזק מאוד מבחינת חגיגות ימי הולדת בספורט. תשאלו את רוג'ר פדרר, אורי ששון, טל ברודי, פאולו סוזה, בן שהר, מריו באלוטלי, לירן שטראובר, יוסיין בולט ורבים אחרים, שנולדו בחודש החם בשנה שמייצג פנימיות עדינה, רגישה, עקשנית וכריזמטית. לרשימה הזאת, יש אריה אחד שחגג אתמול יום הולדת וכולכם מכירים אותו מצוין.




המסעדה היוקרתית

המסעדה היוקרתית בפראג. צילום: אינסטגרם


 

תגידו מזל טוב לטל בן חיים החלוץ שחגג אמש (שבת) 28 בפראג שטופת השמש בחגיגה מיוחדת במינה שכללה בראש ובראשונה את ליאן ושון שהיו לצדו ביום המאושר שלו בשנה.



רגע אחרי שחגג עם אבא אופיר את יום הולדת בביתו החדש שבפראג, משלחת חבריו הטובים הגיעה להרים לו ביחד עם האישה והילד. הכל התחיל כבר ביום שישי כאשר החבורה לנה במלון Kings court Prague וקינחה את הערב בחדר פרטי במסעדת סטייקים מפוארת שהיה מקושט לכבוד הכוכב.



הבשרים המופלאים

הבשרים המופלאים. צילום: אינסטגרם 


 

ליאן שהפיקה את האירוע, המשיכה אותו גם למחרת בבילוי הספא הצהוב בפראג ובו גם מתחם בריכות גדול וכייפי. אחרי תמונות פוטוגניות בבגדי ים של המשפחה החתיכה, את הערב סיימו ב-Sasazu מסעדת שף מעוטרת מישלן ששם מעבר לאוכל האלוהי, החברים מישראל נהנו גם ממסאז' מפנק. כמובן שאת כל הימים האלו ליוו הברכות החמות של החברים הטובים שנשארו בארץ.



מתפנקים

מתפנקים בגדול. צילום: אינסטגרם


 

חוץ מבן חיים, עוד שחקן מוכשר שחגג את יום הולדתו בסוף השבוע הוא גילי ורמוט. גם במכבי חיפה יודעים לחגוג אבל עושים את זה בחגיגה צנועה יותר וביתית, שכללה את הילדים ואת איריס המקסימה שהייתה אחראית על עוגת 32 ענקית ומתוקה במיוחד. 

 



מבלים בגדולאבא ובן עושים חיים. צילום: אינסטגרם




זמן איכות עם שוןזמן איכות עם שון. צילום: אינסטגרם




ברכות חמות מישראלברכות חמות מישראל. צילום: אינסטגרם






הברכות מישראלהברכות מישראל זורמות בקצב היסטרי. צילום: אינסטגרם





גילי ורמוט חוגג בעצמוגם גילי ורמוט נהנה בחגיגה משלו. צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי