עם החבר החדש? רוסלנה קורעת את איביזה

רוסלנה רודינה
רוסלנה רודינה | צילום: אינסטגרם

האקסית המהממת של אייל גולן ממשיכה לכבוש יעדים. הקמפיין החדש, מסיבת הבריכה הראשונה בחייה, התמונות הלוהטות ואליעז שושן. הכל בפנים

(גודל טקסט)
רוסלנה רודינה ממשיכה לעשות חיל ולכבוש בשתי חזיתות: גם על המסך הקטן וכמובן כפרזנטורית מושלמת. הפעם, היפייפיה והאקסית של אייל גולן, כבשה את איביזה במסגרת צילומי הקמפיין החדש של שלומית אזרד, מעצבת שמלות הכלה וחברתה הקרובה שממשיכה להשתמש בשירותיה של רודינה.


 

@elit_ben_shimol @scoopshoes #destinoibiza

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on



השתיים, ביחד עם צוות ההפקה, טסו לאיביזה לסשן צילומים שכלל גם הרבה כיף מסביב. הרווקה נהנתה משמש וים טורקיז של אחד האיים היותר מסיבתיים שקיימים על הפלאנטה ושלחה וידוי ממסיבת בריכה לוהטת. מסתבר שרוסלנה כזאת ילדה טובה, שלעולם לא יצא לה לקחת חלק במסיבת בריכה! ואנחנו שואלים, עם גזרה כזאת בבגד ים, איך ייתכן שרק בגיל 28 יצא לה לטעום מזה לראשונה? עדיף מאוחר מאשר אף פעם.




פעם ראשונה!


מעבר לכך, שמה של הרווקה הכי מבוקשת במדינה נקשר לאחרונה לאליעז שושן, שנראה בחברתה לא מעט. כולל בחופשה המפנקת באיביזה. רודינה מכחישה כל קשר רומנטי לחתיך וטוענת שמדובר בחברות של שנים. אנחנו זורמים עם זה, למרות שהם נראים פיגוז ביחד.


 

מי אתה, גבר חתיך שנסע לחופשה מפנקת מעבר לים עם הרווקה הכי נחשקת במדינה❓ מקורביה של הדוגמנית רוסלנה רודינה כבר הספיקו להכחיש כל קשר לזוגיות בינה לבין אליעז שושן (תודו שהוא חתיך במיוחד!) וטענו שהם בסך הכל חברי ילדות❗ אוקי… אם ככה קוראים לזה היום❗ אבל… למי אכפת כל עוד רוסלנה שמחה ומאושרת מתמיד❓❗ #איזה_יפים_הם ☺

A post shared by עולם הבידור הישראלי! (@israel_bidur) on


 

@juliettoyou @topten_fashion

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

 

@elit_ben_shimol @be_ainyafa @shaldagopaa @topten_fashion @scoopshoes

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי