נטע אלחמיסטר מציגה טייטל חדש: נסיכת הכרמל

רמי גרשון ונטע אלחמיסטר
רמי גרשון ונטע אלחמיסטר | צילום: אינסטגרם

רמי גרשון חתם רשמית במכבי חיפה ובת זוגו, חביבת המדור, תככב מעתה ביציעי סמי עופר ותהיה צמודה בהרבה לכוכב הפרטי שלה. לא רק אושיית אינסטגרם, מעתה הנסיכה החדשה של מכבי חיפה

(גודל טקסט)
 סוף שבוע מרגש במיוחד עבר על בלמה החדש של מכבי חיפה, רמי גרשון. מעבר לחזרה ארצה אחרי שנים של כדורגל אירופי והחתימה במועדון הירוק, השחקן הספיק לחגוג גם את יום הולדתו ה-29. רגע לפני שהגיע לחתום במשרדו של יעקב שחר, גרשון חגג בבלגיה לצדה של האהובה שלו בשלוש שנים האחרונות ויקירת המדור שלנו, נטע אלחמיסטר. 


רמי גרשון
מצטרף למשפחה הירוקה. צילום: אינסטגרם

 

הדוגמנית הראשל"צית הגיעה עם שתי האחיות דנה וספיר לביקור חגיגי בבלגיה כדי לבלות עם הצמוד שלה ביום הולדתו ודאגה לו לחגיגה שכללה עוגה הום מייד, בלונים, מתנות ובעיקר הרבה אהבה. הזוג רפאלוב הצטרף לחבורה שיצאה לחגוג במועדון לילה מקומי. כזכור, גרשון ואלחמיסטר שמכירים בזכות החברים הראשל"צים, ניהלו מערכת יחסים בשלט רחוק בשנים האחרונות וכעת כשהוא חוזר לשחק בארץ הקודש אין יותר מאושרת ממנה.







רמי גרשון חוגג יום הולדת
הבלם חוגג יום הולדת כמו שצריך. צילום: אינסטגרם


 

המגה דוגמנית שעדיין נמצאת בבלגיה ברגעים אלו, מתחזקת קריירת דוגמנות עשירה לצד עסק בגדי הים שלה ושל שותפתה ולכן כבר מזמן רצתה שהחבר יחזור לשחק בארץ וניסתה לרמוז לו בכל ראיון שרק נשאלה על כך. סופסוף, השניים יוכלו לתחזק זוגיות נורמטיבית כששניהם גרים בארץ ומי שתהיה על הקו הרבה יותר היא דווקא אלחמיסטר שבמסגרת עבודתה טסה לא מעט וצפויה לשוב לישראל רק בעוד כשבועיים.






אלחמיסטר מבלה
הדוגמנית מבלה עם האחיות בבלגיה. צילום: אינסטגרם




את מחזור הפתיחה בו הבלם שלה יככב במדי מכבי חיפה היא כנראה תחמיץ, אבל תתכוננו לראות אותה העונה לא מעט ביציע הכבוד של איצטדיון סמי עופר. הקופים הירוקים יכולים לחייך. 






רמי גרשון ביציע
בקרוב אלחמיסטר ביציעי סמי עופר. צילום: ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי