הפרידה מהפגרה: מצעד הלוהטות שעשו את הקיץ

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | צילום: אינסטגרם

החופשה הגדולה הגיעה לסיומה ורגע לפני פתיחת עונת הכדורגל ליקטנו עבורכם את נשות הכדורגלנים הסקסיות ביותר. לירון שרון עם המצעד הכי חם ברשת

(גודל טקסט)
 לרגל הפרידה מתקופת הפגרה והחזרה למגרשים, ליקטנו עבורכם את נשות הכדורגלנים שעשו לנו את הקיץ האחרון. בארץ וברחבי העולם כמו כל ישראלית בנשמה, הן עבדו יפה על השיזוף והשאירו לכולנו מזכרות בבגדי ים שהשאירו טעם של עוד. בזמן ששחקני ליגת העל ניצלו את הקיץ כדי מעט לנוח, אנחנו מתמקדים בדבר האמיתי.


 


הלוהטות של קיץ 2017 לפניכם


 

#elitemaldives

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



נטע, נטע ועוד פעם נטע. מה כבר אפשר עוד להגיד על בת ה-23 הכובשת? נראה כי היא הדבר הכי רועש וענק שיצא מהרשתות החברתיות בעשור האחרון וכעת היא עומדת לכבוש גם את סמי עופר אחרי שרמי גרשון שלה חתם בשורותיה של מכבי חיפה. אלחמיסטר הלוהטת הספיקה לעבור את המיליון עוקבים באינסטגרם ולבקר בשלל יעדים בחודשים האחרונים עם התוכנית האינטרנטית שלה, כאשר היעד השווה ביותר היה ממש לאחרונה, המלדיביים. היא ללא ספק מדגמנת את בגדי הים שלה בצורה מושלמת.




 

‍❤‍ ‍☀ כשאני מכירה לך את הדברים הטובים בעולם את מראה לי בעצם מה זה! #mysunshine #purelove #mycutie #cielo #saturday #mygirl #thebestof #mylife

A post shared by GIL kehat-fitness (@gil_eden_) on



 

כשאלחמיסטר תגיע ליציע הכבוד בחיפה היא תפגוש שם את אשתו של רועי קהת, גיל קהת המקסימה, שכבר שנים מעודדת את הגבר שלה. בקיץ האחרון גיל ילדה את ביתם הבכורה וכבר הספיקה לחזור לגזרה ההורסת שלה. טוב, ככה זה שאת רקדנית ומדריכת כושר, החיטובים פשוט היו שם כל הזמן. 




 

shabbating by @blankkini

A post shared by Sapir Yudashkin Itzhaki (@sapiryudashkin) on



 

עוד אישה שהספיקה לחזור לגזרה שלה אחרי שילדה את ביתה הבכורה, היא ספיר יודשקין יצחקי. אשתו של ברק מכורה לכושר ואוהבת לשתף את הזמן איכות שלה שם, כשהיא מציגה גזרה דקיקה וחטובה. אנחנו מחכים לקאמבק שלה בעולם הדוגמנות ועד שזה יקרה, חפשו אותה ביציע הצהוב כחול, זה יהיה מאוד קל למצוא את היפהיפיה הזאת. 




 

@odeliaozel

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on



 

חברה טובה של יודשקין יצחקי, שעד לא מזמן חלקה איתה את תא הכבוד היא ליאן בן חיים. אשתו היפה של טל שכאמור עשתה מעבר עם הגבר שלה והבן הבכור לצ'כיה. שם תייצג אותנו בכבוד זה בטוח. ליאן ידועה כאחת שמאוד אוהבת שמש וים, לא סתם בחר הזוג לבלות את חופשת הקיץ שלו במיקונוס. ואיך שהיא נראית בבגד ים? הורסת את הבריאות.




ליז שכטרלוהטת במיוחד. צילום: אינסטגרם


 

הבאה בתור גם היא אמא, אבל כבר לשלושה! קבלו את ליז שכטר, אשתו של כוכב בית"ר, איתי שכטר. הבלונדינית בת ה-34 נראית מיליון דולר אחרי שלוש לידות ומראה לנו שאין דבר יותר סקסי מבגד ים שלם. חוץ מזה שהיא גם בשלנית ברמות הכי גבוהות שיש. המדור מעוניין בהזמנה לארוחה מעשה ידיה.




 

BAKALAR

A post shared by Almog Levi (@almoglevi22) on




 

עוד אישה של שחקן בית"ר ירושלים היא אלמוג לוי, בת הזוג המהממת של טל כחילה. לוי השתחררה בשנה שעברה מצה"ל כך שאת הטיול הגדול עשתה עם חברות וחזרה ממש לא מזמן. חודשיים השאירה את השחקן שלה לישון לבד בלילות ומאז שחזרה הם בלתי נפרדים ומתוקים להפליא. בזמן שהיא טיילה לה בפנמה, בליז, מקסיקו וג'מייקה, אנחנו כאן בישראל זכינו בשגרירה שנראית פיצוץ בכל אאוטפיט בעיקר בבגד ים. מקווים שכחילה מתחיל לעבוד על טבעת.




 

Thanks @bathenlevi for the swimsuit

A post shared by Batel Cohen Ben Basat (@batelbenbasat) on



 

בת-אל בן בסט, אשתו של חלוץ הפועל חיפה, עדן בן בסט, אוהבת בעיקר לשתף תמונות של הבת המתוקה, אמה. הקיץ הזה בילתה לא מעט בעיר הנופש אילת, וכשראינו אותה בבגד ים צהוב זוהר, הבנו שיש משהו שיותר תופס את תשומת הלב מאשר צבע הניאון. גברת בן בסט מציגה גזרה שיש לה אפס זכר לעובדה שהייתה בהריון לפני פחות משנתיים. אין כמו אמא לוהטת.



 

Vacation time

A post shared by DEDE' Swimwear (@yuvalamzaleg) on



 

יובל אמזלג. השם הזה מעלה חיוך מאוזן לאוזן. בת הזוג של חגי גולדנברג שעבר הקיץ הזה למכבי נתניה היא פצצה לא נורמלית שמעבר ללהראות מושלם בבגדי ים, היא גם מוכרת כאלו. אם לא הכרתם את המותג שלה DEDE, אז בהצצה זריזה לחשבון האינסטגרם שלה, תוכלו לראות אותה בשלל דגמים וצבעים שהיא נראית פשוט כמו בובה אמיתית. 




 

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on




 

ישירות מליגת העל לליגה הלאומית, אריק ינקו יככב בשלוש העונות הקרובות בין הקורות של הפועל ת"א ולצידו בת הזוג המהפנטת שלו, ספיר יולי. השניים ניצלו את הפגרה לחופשה קצרה בפראג ועוד קודם לכן באיי סיישל. שם יולי, שמתחילה את לימודי ההוראה בסמינר הקיבוצים בעוד חודשיים, השאירה אותנו פעורי פה תרתי משמע. מישהו פעם ראה פלא כמותה ועוד בים?



 

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on


 

אחרונה חביבה שסוגרת לנו את הרשימה היא הנציגה שלנו בברצלונה, קורל סימנוביץ'. הדוגמנית הישראלית ובת הזוג של סרג'י רוברטו עסוקה 24/7, אבל מצאה זמן להתלוות לשחקן שלה לטור האמריקאי שלו עם בארסה. סימנוביץ' ביקרה בניו יורק, מיאמי ועוד, שם הצדיקה את הסטיגמה שהישראליות הן פשוט הכי יפות בעולם. שאקירה ואנטונלה, יש לכן ממי ללמוד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי