ברוכה הבאה: אירינה שייק נחתה בישראל בחשאי

המראה החדש. אירינה שייק
המראה החדש. אירינה שייק | צילום: מסך

האקסית של כריסטיאנו רונאלדו הגיעה לביקור סודי. התמונות, השף הפרטי, הקינוח ששיתפה והקשר המיוחד עם לוזון - הכל בפנים

(גודל טקסט)
מבלי שאף אחד שם לב ובזמן שהתכוננתם לשבת שלכם, דוגמנית העל והאקסית של כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק, נחתה בארץ הקודש לביקור סודי כאורחת של חברתה הטובה הקוסמטיקאית מימי לוזון. אנחנו משתוקקים לתפוס אותה ואת החברות שמלוות אותה בביקור בחופים של תל אביב. רצוי בבגד ים כמובן.


 

Good food, Great company, feel blessed

A post shared by Meidan Siboni (@meidansiboni) on



בת זוגו של השחקן ההוליוודי בראדלי קופר, נחתה אמש (שישי) לביקור פרטי אצל לוזון שמתגוררת בפתח תקווה וכבר הספיקה לארח את החברה הקרובה לארוחת שישי מפוארת בניצוחו של השף מידן סיבוני. כנראה ששייק, בדומה להרבה נשים, חובבת מתוקים כיוון שהיא שיתפה בחשבון האינסטגרם את תשעת מיליון העוקבים שלה בקינוח המטורף שהכין השף סיבוני וכתבה: "קינוח במקום סודי". לא יודעים עד כמה פתח תקווה היא סודית, אבל הדוגמנית הצליחה לנחות בישראל מבלי שאף אחד ידע.





כזכור, לוזון שוחחה עם המדור בחודש ינואר האחרון כאשר השתיים חגגו יום הולדת וסיפרה איך נרקם ביניהן הקשר הקרוב: "אירינה היא אחת הנשים שממש מרגשות אותי וזה הדדי. אנחנו הכרנו לפני בערך שלוש שנים, הייתי בפסטיבל קאן עשיתי שם טיפולים ואחת הבנות המליצה לה עליי ומאז זה סיפור אהבה".


 

 

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on



לוזון, שנמצאת בתחום כבר 30 שנה, מטפלת בכל השמות הגדולים בארץ ואחראית על עור פנים חלק ובריא של מודליסטיות בינלאומיות כגון שייק, שרה סמפיו, אלזה הוסק וכדומה. היא מרבה לטוס לחו"ל במסגרת עבודתה ונמצאת באירועים הכי נוצצים כמו תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט, טקס האוסקר ופסטיבלים. היא מספרת שהכירה את שייק רק לאחר תקופתו של CR7: "אני מכירה את אירינה מאז שהיא עם בראדלי, היא באמת בנאדם מדהים ואני אוהבת אותה מאוד. אנחנו בקשר כל הזמן, ודואגות להיפגש כמה שאפשר". והנה עכשיו גם ביקור כחול- לבן. כבוד!


 

@mario_sorrenti

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on

 

@mariotestino @voguespain ✨

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on

 

#Unpublished @mertalas @macpiggott #tbt

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on

Summer with @intimissimiofficial

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי