ערן זהבי קעקועים בע"מ: כוכב הנבחרת מקעקע לראשונה בחייו

הקעקוע החדש של ערן זהבי
הקעקוע החדש של ערן זהבי | צילום: אינסטגרם

אחרי שבילה בווילה מטורפת באילת ונהנה מהשמש הקופחת של העיר הדרומית, ערן זהבי התפנה לקעקוע חדש ולא רק, גם קעקע בעצמו אוהד שרוף. לא מאמינים? ההוכחות לפניכם

(גודל טקסט)
אחרי סוף שבוע מטורף באילת שכלל וילה מפוארת, עשרות חברים, יאכטה, שמש ואלכוהול, ערן זהבי חזר למרכז כשהוא מתחיל להתכונן לקראת התכנסות נבחרת ישראל ביום שלישי הקרוב. עוד קודם לכן, הספיק לקפוץ אמש (ראשון) למקעקע האהוב עליו ועל שחקני מכבי תל אביב, גיא אמריו מאנדרגרואנד טאטו ולהתחדש בעוד יצירת מופת שמעטרת את גופו. 



ערן זהבי מתקעקע

מתקעקע פעם נוספת. צילום: אינסטגרם




הפעם קפטן נבחרת ישראל הוסיף את מלך החיות על פנים הזרוע, כיאה לאריה האמיתי כשהוא על המגרש. נראה לכם מוכר? צודקים. לפני קצת יותר משנה שוערה של בית"ר ירושלים בוריס קליימן, התקעקע בראש של אריה מפואר על הירך בקעקוע זוגי עם ליאן שלו. אבל זה ממש לא העניין! מעבר לקעקוע החדש של זהבי, תתפלאו לגלות שהכוכב קיעקע בעצמו על אוהד שרוף.




זאת התוצאה
התוצאה המטורפת. צילום: אינסטגרם



 

אחד האוהדים השרופים של הצהובים, ליאור גרוס, הבין שזהבי נמצא בארץ במסגרת פגרת הנבחרת והגיע לסטודיו האהוב עליו, כך ששאל את אמריו אם יש סיכוי שזהבי יסכים לחתום על ידו בכבודו ובעצמו. הכוכב של גוואנגז'ו נענה לבקשה של האוהד השרוף וחתם עליו. בקיצור זהבי כנראה מולטי טאלנט או שקיבל קורס מזורז מוצלח מאוד באיך להיות מקעקע. התוצאות לפניכם. 



 

At my new tatto artist #eranzahavi #guytattoos

A post shared by Lior Maccabi Gros (@liormaccabigros) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי