הלוק החדש והצבאי של קפטן מכבי תל אביב

שרן ייני ודור מיכה מציגים את התלבושת
שרן ייני ודור מיכה מציגים את התלבושת | צילום: אוד ציטיאט

הוא ידוע כשקט ומדבר על המגרש, ועכשיו הגיעה התספורת שמשגעת את קריית שלום. שרן ייני הלך עד הקצה וחזר למראה של גיל 18. לירון שרון מצדיעה

(גודל טקסט)
המחזור השני של ליגת העל נמשך אמש (ראשון) כאשר מכבי תל אביב הצליחה לשים בצד את התבוסה 3:0 לבית"ר ירושלים מפתיחת העונה וגברה 1:2 על עירוני קריית שמונה שאירחה את המפגש באצטדיון בעכו. עומר אצילי היה כוכב הערב זה כבר ידוע עם הצמד שכבש, אבל אפשר שלא להתעכב על הלוק החדש של הקפטן הצהוב? 



שרן ייני שרגיל להתהדר בבלורית בהירה, החליט ללכת על הלוק הצבאי והציג גלח לתפארת קריית שלוםן. אנחנו אהבנו ואתם? ייני לא נוהג לשתף ברשתות החברתיות וחשבון האינסטגרם שלו בכלל חסום ככה שהמועדון עשה את זה בשבילו כשנתן לנו הצצה לאימון הקבוצה עוד לפני שראינו אותו על כר הדשא של עכו. 
 




הלוק החדש של ייני
 הלוק החדש של קפטן הצהובים. צילום: אינסטגרם




כבר ידוע שהחברויות במועדון המפואר חזקות מאוד, תשאלו את ספיר וברק יצחקי שמבלים הרבה עם הזוג הצעיר דור מיכה ונואל ברקוביץ' ויודעים לעשות הרבה כיף ביחד. עכשיו כשטל וליאן בן חיים כבר לא חלק מהחבורה, ושי וערן זהבי כבר שנה שנייה מעבר לים, אנחנו בעד לצרף לחבורה את הקפטן ואשתו שלי, בכל זאת- כולם תל אביביים, וכולם אוהבים את החיים הטובים. 

 


הזוגות של הצהוביםאהבה בצהוב. ייני יצטרף? צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי