שי זהבי יצאה להגנתו של ערן: "תחשוב על עצמך לפני אחרים"

ערן ושי זהבי
ערן ושי זהבי | צילום: אינסטגרם

לאחר שבעלה זרק את סרט הקפטן ופרש מנבחרת ישראל, היא פרסמה פוסט מרגש: "אהוב שלי כולנו לצידך באש ובמים בטוב וברע". וגם: התגובה המשעשעת של ערן

(גודל טקסט)

פחות מיממה אחרי הודעת הפרישה של ערן זהבי מנבחרת ישראל, יש לא מעט ביקורות על ההחלטה של הקפטן ועל ההתנהלות של המאמן אלישע לוי בכל הנוגע ליחס המועדף לכאורה לו זכה הקפטן מתחילת הקמפיין. על אקט זריקת הסרט שמענו לא מעט יש שיגידו שלא צריך לשפוט אדם ברגע של כעס, אחרים יספרו שערן זהבי הוא דמות להערצה ולכן הוא אמור לשמש דוגמא לדור הבא. יש ויש, אך למזלו של כוכב גוואנגז'ו יש לו גם משפחה שתומכת בו בכל צעד. בטוב וברע.

אחיו של ערן, אבי, שלח מסרים כבר במהלך המשחק מול מקדוניה והבהיר עד כמה הוא מאחוריו ו"כמה הוא חזק יותר, אמיץ יותר וחכם יותר ממה שהוא חושב". מפגן התמיכה המשיך אתמול בערב במסעדת ה-TYO אליה הגיעו ערן ושי זהבי, אחיו, אשתו וצי החברים התומכים שרק לפני שבוע ראינו אותם חוגגים באילת. היום (שני), הגיעה התמיכה מהחצי השני של ערן, אשתו היפה שי.

הבוקר פרסמה גברת זהבי פוסט בחשבון האישי שלה ושלחה מסר מאוד ברור לבעלה ולאלו שיש להם מה להגיד: "תחשוב על עצמך לפני שאתה חושב על אחרים, תלמד שהאויבים שלך יחכו לך בכל שלב בחיים והאוהבים שלך ילכו לצידך לכל אורך השלבים. אז תדע אהוב שלי שכולנו לצידך באש ובמים בטוב וברע מאחוריך בכל החלטה ולצידך לאורך כל הדרך. אוהבת אותך יותר מכל דבר אחר בעולם". שי קיבלה צי של מחמאות וחיזוקים מהקרובים והאוהבים, וגם תגובה אחת מהבעל ערן: "לא נותן לך רגע שקט מאמי". אשת חיל מי ימצא.


צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי של שי זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי