אייל גולן התמוטט באמצע הופעה

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אלוני מור

הבעלים של הפועל מרמורק ככל הנראה חווה חודש עמוס. אתמול (שלישי) במהלך הופעה בבריכת הסולטן הוא קרס במפתיע. מליאם הפקות נמסר בתגובה: "מודים על הדאגה והאהבה"

(גודל טקסט)
רק אתמול (שלישי) סיפרנו לכם שאייל גולן אירח את רמי גרשון בהופעתו בתצוגה של גולברי בתחילת השבוע וכעת מתברר שהבעלים המסלסל של הפועל מרמורק, כנראה עושה יותר מידי דברים במקביל.


במהלך הופעה בבריכת הסולטן שבירושלים – גולן חש ברע והתמוטט על הבמה. עם זאת, למרות המלצות הצוות שהיה במקום, הזמר חזר להופיע. ההצגה חייבת להימשך כיאה למקצוען אמיתי.


 

ילד שלי בן שלי אהוב שלי.התרגשתי בשבילך היום מאוד.הוכחת לכולם וגם לי כמה אתה מוכשר.עלית על הבמה הגדולה ביותר שיש בארץ ונתת הופעה מהממת.בחירת שירים מעולה ביצועים מרהיבים ובעיקר המון רגש.שאפו!!! @itaylevi7 צילום :@alonimor

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on



במהלך אחת ההפסקות גולן חש לפתע ברע ועל פי גורמים בהפקה סבל מסחרחורת וחולשה. כתוצאה מכך, לאחר מספר דקות – הוא נפל על הרצפה והתמוטט. הצוות שהיה במקום העניק לו טיפול מאחורי הקלעים ושפך עליו מים תוך כדי המלצה שלא לחזור לבמה. עם זאת, למורת רוחם של צוותו, גולן התעקש לחזור לבצע את חלקה השני של ההופעה לתשואות הקהל הנלהב, שלא הבין מה קרה ודאג לשלומו של זמר העשור.


מליאם הפקות נמסר בתגובה: "אייל גולן מודה על הדאגה והאהבה ומרגיש כבר יותר טוב".


 

סליחות בקודש הקודשים.מנהג קבוע לפני הופעה בבריכת הסולטן

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי