חם אש: מצעד הנשים הלוהטות שלא הכרתם

ספיר חסון
ספיר חסון | צילום: אינסטגרם

במהלך השנה אנחנו שומעים בעיקר על נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ' ושי זהבי, אז הגיע הזמן ל-5 הורסות שמעולם לא שמעתם עליהן. מיוחד לחג

(גודל טקסט)
במהלך כל השנה אנחנו שומעים על שמות כמו נטע אלחמיסטר, ספיר יודשקין יצחקי, קורל סימנוביץ' ושי זהבי. הן כבר חלק מהלקסיקון היומיומי של המדור. והפעם, לכבוד ראש השנה, החלטנו שהגיע הזמן לרענן קצת את העיניים ולהציג בפניכם חמש נשים ששמן טרם הוזכר.


קבלו הצצה לנשות הכדורגלנים שלא הכרתם:


1. ספיר חסון, בת זוגו הברונטית של שלומי אזולאי. הקשר שחזר העונה לכרמל מתהדר בחברה חיפאית עם לוק כובש. ספיר או סאפ כך קורה לה השחקן שלה, היא בת 25 ועוסקת בנדל"ן למרות שבקלות אפשר להתבלבל ולחשוב שהיא אולי מדגמנת. ללא ספק שנה מצוינת עבור הזוג למסד את הקשר ולחמם לספיר את האצבע עם איזה קישוט.


 

Time to take a break… ✔️

A post shared by S a p i r H a s s o n (@sapir_hasson) on



2. דין אורן, הברבי וקן של הכדורגל הישראלי. אורן היא זוגתו של הבלם עודד גביש, שאנחנו מאד מקווים שישוב במהרה לליגת העל. בינתיים נספר לכם שהזוג מתגורר בתל אביב פלוס כלבלב, וההורסת של הבלם מתעסקת במיזם של פתרונות חדשניים ומעוצבים לבית.


 

 

A post shared by Dean Oren (@orendean) on



3. מאיה גולדמן, התל אביבית של שובל גוזלן. החלוץ המוכשר של קריית שמונה מרבה לפנק את היפה שלו בסופשים טבריינים ביחד עם האחיות שלו והגיס, משה פרץ. בת הזוג עדיין משרתת בצה"ל, בחיל הים, וביחד הם מהווים את אחד הזוגות היותר פוטוגניים שיצא לנו לראות. חוץ מהשיזוף בכנרת, בקיץ האחרון הם נפשו במיקונוס וחזרו עם תמונות של אהבה צעירה ומעוררת קנאה.


 

U can't sit w' us ➹ @shovalgozlann

A post shared by Maya (@maya_goldman) on



 

Refreshing Mood swimwear by the queen @odeliaozel

A post shared by Maya (@maya_goldman) on



4
. רותם מקון ניצן, נציג נוסף לק"ש. השוער של חיים סילבס, איתמר ניצן, התחתן לפני קצת יותר משבועיים עם רותם שלו, בת הזוג שמלווה אותו בשנים האחרונות בבית על הים שביפו. איך לא שמעתם עליה עד היום זה באמת לא ברור, אבל היא זו שסגרה את הבסטה של ניצן בגיל 30 כשגם היא הרצליינית כמוהו.


 

#foreveronvacation☀️

A post shared by Rotem Ekon Nitzan (@rotemekon) on



5. נוי כהן, הבלונדה של זגורי. ישראל זגורי בן ה-27 הגיע העונה לבני סכנין כשהוא כבר שבעה חודשים יוצא עם נוי הבלונדה היפה שלו. השניים כבר הספיקו לנפוש בברצלונה והוא לגמרי מקווה שהיא תהיה האחת שלו. חוץ מהעובדה שהסטיילינג של נוי אחד המשובחים שיצא לנו לראות, נראה לנו שהמאץ' אפ הזה בינה ובין זגורי יעבוד מצויין גם על בסיס קבוע.


 

❤️

A post shared by Israel Zaguri (@israelzaguri) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי