יציע הכבוד התמלא ביופי נשי, אז מי הכי לוהטת במכבי חיפה?

קלאוס
קלאוס | צילום: אינסטגרם

רגע לפני המפגש מול מכבי ת"א, החלטנו לעשות לכם סדר. נטע אלחמיסטר, ספיר חסון, גיל קהת, דורה קגוקגוסי, איריס ורמוט או אולי בכלל דנה פאן לוזון? צפו והצביעו

(גודל טקסט)
רגע לפני המפגש המרתק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, החלטנו לעשות לכם סדר ביציע הירוק. את נשות המכביסטים אתם מכירים היטב, אך הרכש החדש בכרמל גרם ליציע הכבוד להתמלא ביופי נשי שלא ניתן להתעלם ממנו. אתם בוחרים, מי הכי שווה בכרמל?


נטע אלחמיסטר
הרכש הגדול של הקיץ, רמי גרשון, הגיע בקול תרועה מגנט לסגל של גיא לוזון והביא עימו רכש לא פחות חשוב, נטע אלחמיסטר. אנחנו כבר הכתרנו אותה לנסיכת הכרמל, אבל זה בזכות ההישגים חסרי התקדים של הדוגמנית בת ה-23 שלה בסך הכל מיליון עוקבים באינסטגרם.


 

✨✨✨#venicefilmfestival

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



ספיר חסון
כשמדברים על יופי ישראלי, מדברים על חברתו הברונטית של שלומי אזולאי. גם הוא הגיע השנה אחרי שחזר הביתה למקורות כשהפעם ספיר שלו בת ה-25 לצידו. הוא שחקן כדורגל והיא עוסקת בנדל"ן, מתכון מצויין לחיים מאושרים.


 

My best friend late birthday ❤ #lovehim @isrotelhotels תודה לחבר האהוב @sharonbikini על בגד ים מטורף!

A post shared by S a p i r H a s s o n (@sapir_hasson) on



גיל קהת
אמנם רועי קהת לא בסגל של הירוקים, אבל אנחנו לא מוותרים על אשתו גיל בשום צורה. הרקדנית, מאמנת הכושר והפילאטיס שנראית מיליון דולר אחרי לידת בתם הבכורה, היא ללא ספק אחת הנשים השוות שעושות כבוד למועדון הירוק.


 

שניה לפני שהשבוע נגמר ושניה לפני אתגר שבועי חדש!! The challenge of the week!! נסו, תרגלו ,תצליחו הנאה מובטחת! #Thechallenge #crosslateral #justdoit #fun #balance #stability #flexibility #shabatshalom

A post shared by GIL kehat-fitness (@gil_eden_) on



דורה קגוקגוסי
אשתו של סטפנוס אתנסיאדיס, דורה קגוקגוסי, שבעברה הייתה תאמינו או לא – שחקנית כדורסל, היא ללא ספק האישה הכי לוהטת בגזרת הזרים. אפרופו כושר, היווניה עוסקת בפיטנס ואורח חיים בריא. בין היתר היא גם מדריכת פילאטיס ובעלת חדר כושר שימשיך לעבוד בסלוניקי בעודה מלווה את הבעל שלה כאן בישראל.

 

Sunday… ‍♀️

A post shared by Dora Gkougkousi (@doragkougkousi) on



איריס ורמוט

נגיד לכם מה. הגומות של אשתו של גילי ורמוט, הורסות לנו את הבריאות. אמא של עומר ונבו ואהובתו משכבר הימים של הקשר, בעלת תואר ראשון במנהל ושיווק היא אשת חיל במלוא מובן המילה ונמצאת לצד בעלה באש ובמים.


 

Capri

A post shared by Iris Mustakis Vermouth (@irisvermouth) on



דנה פאן לוזון
נקנח עם אשתו של המאמן גיא לוזון. מי שלא הספיק לעקוב אחריה בעונה הקודמת של "מחוברים" הפסיד, כי מדובר באחת שאין שניה לה. מעבר ליופי, דנה היא הדוגמא למישהי שרוצה משהו ומשיגה אותו. הזוג הפתח תקוואי הכיר בתקופה שדנה הייתה סלקטורית. כיום, הם הורים לשניים בעוד היא מנחת תוכנית הבוקר של רשת "בוקר חם" לצידו של קובי מחט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי