ברזיל זה כאן: הישבנים הלוהטים בספורט הישראלי

מריה דומרק‬‎
מריה דומרק‬‎ | אינסטגרם

הקיץ מסרב להיגמר ודוגמניות העל של ישראל דואגות לחשוף מגופן, אבל במי מהן הייתם בוחרים? שלושה ישבנים שעשו לנו את השבוע בקרב רותח

(גודל טקסט)

אומרים שישבן זה החלק החזק של הברזילאיות, אבל אנחנו אומרים, תחשבו שוב. אגן הים התיכון שייך לישראליות ויש לנו אינספור דוגמאות טובות לכך. בכדורגל שלנו לא חסרות פצצות ואנחנו קיבצנו שלושה ישבנים שעשו לנו את השבוע. אתם בוחרים – למי יש את הישבן הלוהט ביותר??

1. אביטל כהן. דוגמנית הפיטנס בת ה-22 שעוד בתחילת דרכה סיפרה לנו שהיא חושבת שרונאלדו חתיך, אבל הייתה מעדיפה לצאת עם מסי, והיא בכלל האקסית של דור אלו מהפועל באר שבע! הפתח תקוואית מציגה פעם אחר פעם ישבן לתפארת מדינת ישראל.


אביטל כהן. לתפארת מדינת ישראל (אינסטגרם)

2. שיר אלמליח. לא יעזור חברים, לדוגמנית הפגזית הזאת יישאר קשר נצחי לעולם הספורט – לנצח היא תהיה גרושתו של אלרואי כהן. נכון, היום היא כבר נמצאת בזוגיות מלבלבת עם ג'וזף קארדו, צלם האופנה האיטלקי, מה שלא מפריע לה להמשיך לדגמן ולהציג גזרה מושלמת. היא מפרסמת כל כך הרבה רשתות אופנה, אבל לא צריך יותר מבגד ים ואותה בבריכה במלון במילאנו כדי להבין מדוע גם איטליה בחרה ישראל.


בזכותה גם איטליה בחרה בישראל. אלמליח (אינסטגרם)

3. מריה דומרק. מריה, הו מריה. מה נעשה עם מריה דומרק? ראשית נדרוש את חזרתה המיידית למגרשי ארצנו כנערת המנהלת! ואחרי זה ננסה להתאושש מכל התמונות שהיא משתפת אותנו ואת 780 אלף העוקבים שלה באינסטוש. חודשים של תמונות בגדי ים ביעדים אקזוטיים בעולם וכעת תמונה נועזת בתחתון שלא משאיר מקום לדמיון. סגרו את הפיות, נזכיר להם שהיא תפוסה חזק.


דומרק מדגמנת. הבחירה שלכם בסקר? (אינסטגרם)

קשה לבחור, זה בטוח, אבל מי בכל זאת לוקחת אצלכם את המקום הראשון מהשלישייה הנבחרת שלנו? זה הזמן להצביע.

 




מריה דומרק המושלמת בפוזה אופיינית (אינסטגרם)


שיר אלמליח. ים או בריכה, הכל הולם אותה (אינסטגרם)


אביטל כהן. רק בתחילת הדרך (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי