יש חיים אחרי אייל: רוסלנה מבלה בחגים

רוסלנה ויאן
רוסלנה ויאן | טוויטר

האקסית של הזמר הלאומי ובעלי הפועל מרמורק לקחה לה את יאן הקטן לטבריה. מי הצטרף? הפרטים בפנים

(גודל טקסט)
אומנם אייל גולן ורוסלנה נפרדו כבר בחודש אפריל האחרון, אבל בעוד אנחנו אחרי שש שנות זוגיות לא ממש מצליחים להתאושש, מסתבר שהזוג עצמו כבר מסתגל לחיי הרווקות. בעוד הבעלים של הפועל מרמורק מבלה את החג בקרב חבריו בתל אביב, רוסלנה זכתה לזמן איכות עם הבן המשותף יאן, ונסעה לנופש איכותי בטבריה. 


ומי הפרטנרים שלה?? אם במקרה נתקלתם בסירת מנוע שעושה הרבה שמח, עם מוזיקה אלכוהול וקפיצות למים, כנראה שנתקלתם ברוס וחברה הטוב מימיה על האי בתכנית הישרדות, טילטיל! האוהד השרוף של מכבי תל אביב ומשפחתו כבר הפכו מזמן לחבריה הטובים שלא נאמר משפחתה השנייה של הדוגמנית היפייפיה שצירפה גם את אחיה דניס לחגיגה ונראה כי חופשת חג הסוכות שלהם בכנרת כי כיפית שאפשר לבקש!




רוסלנה בכלל מבלה בזמן האחרון אחרי שבקיץ טסה לה לאיביזה לצילומים לקמפיין של שמלות כלה, כשעל הדרך הספיקה ליהנות עם החבר הטוב אליעז שושן (ולא, הוא לא החבר שלה).



רוסלנה והאח דניס (אינסטגרם)


 

אחות יקרה שלי את חוגגת היום יום הולדת אז מה אאחל לך , ימים מלאי צחוק ושמחה שתמשיכי לעשות חייל שתמשיכי להיות אהובה על כל עם ישראל, שתהני מהנסיך הקטן שלך , שתמשיכי להיות צבעונית , ובנימה אישית אני יכול לומר אחרי שנתיים של היכרות בינינו נשארת בדיוק אותה רוסלנה שהכרתי על אי בודד חכמה לוחמנית מיוחדת מעניינת והכי חשוב חברה טובה אשת סוד שלי גם ברגעים קשים את שם תמיד בשבילי , אז רוס אני מאחל לך שכל הדמעות שיזלגו לך בחיים יהיו דמעות של אושר אמן , אני הייתי לירון אורפלי המכונה טילטיל שאוהב אותך רוסלנה רודינה לעולמי עולמים נצח נצחים ושלום על ישראל

A post shared by LiRON TiLTiL לירון טילטיל (@lirontiltil) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי