סופסוף זה קורה: עומר אצילי מתחתן!

עומר אצילי ואור בן דוד
עומר אצילי ואור בן דוד | אלבום משפחה

כוכב מכבי תל אביב כרע ברך, שלף טבעת והציע נישואים לבת זוגו, אור בן דוד. החצי השני של אצילי דאגה לפרסם את הטבעת המהממת שלה כבר אחרי ניצחון הנבחרת

(גודל טקסט)

מה אמרנו לכם? רק אתמול פרסמנו את התמונות הפוטוגניות מהחופשה הספרדית של חנן ממן, עומר אצילי, דור מלול והנשים היפות שלהם בברצלונה שמנצלים כל רגע בפגרת הנבחרת, והנה בשורה אקסטרה משמחת לה חיכינו בקוצר רוח: אצילי כרע ברך ושלף טבעת נוצצת כשהציע נישואים לחצי השני שלו אור בן דוד! ואנחנו אומרים, קולולולולו שיהיה בשעה טובה!!!! 





בחצות הלילה, מיד בתום הניצחון של נבחרת ישראל על ליכטנשטיין, פירסמה הארוסה הנרגשת תמונה רומנטית במיוחד שכוללת נשיקה ואת הטבעת שבחר לה אהובה ומתאימה לה ביותר, תחת הכיתוב: "איי דו לנצח נצחים". התגובות לא איחרו להגיע וכבר חצי ליגה הספיקה להיות מופתעת כמונו וכמובן להתרגש ולברך את הזוג אצילי טו בי. הרגע המרגש הזה התרחש במסעדת NUBU בברצלונה יחד עם יתר החברים שהזילו דמעה והספיקו גם הם לשתף תמונה של הקשר המוכשר של מכבי ת"א ברגע הכי מרגש שלו השנה.


אצילי בן ה-24 גדל בעיר חולון וכך גם אור שלו שמלווה אותו כבר למעלה משלוש שנים. השניים כאמור, הספיקו לחוות גם מגורים משותפים מעבר לים יחד כאשר אצילי שיחק בגראנדה בשנה שעברה ואפילו לגדל יחד כלבלב מתוק העונה לשם ליצ'י, כך שהם לחלוטין מוכנים לשבור את הכוס. אגב, רק נזכיר שמי שאמר שאצילי יהיה השחקן הבא שישלוף טבעת בסגל הצהוב של מכבי ת"א היה דור מיכה, כששאלנו אותו מי הבא בתור מבין שניהם להתחתן. מה שאומר: מיכה, יו אר נקסט! אז צפו לחתונה תל אביבית מוטרפת במיוחד כי עומר אצילי ואור בן דוד מתחתנים. שיהיה במזל. 







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי