האם סרג'י רוברטו חוזר בתשובה?

סרג'י רוברטו בישראל
סרג'י רוברטו בישראל | Instagram

כוכב ברצלונה וארוסתו קורל סימנוביץ' סיימו לקרוע את תל אביב ויצאו לטיול לילי בירושלים, שכלל ביקור במקום הקדוש בישראל. אפילו ברכה על ארבעת המינים הייתה

(גודל טקסט)

האם הקשר המוכשר של ברצלונה, סרג'י רוברטו, החליט לחזור בתשובה למען הארוסה הישראלית שלו, קורל סימנוביץ'?

כולכם ראיתם איך בסוף השבוע האחרון הצמד הכי לוהט על קו ישראל-ספרד בילה בשוק הכרמל וקרע את תל אביב, עיר הולדתה של הדוגמנית היפה, וכעת הגיע הזמן לתחנה הבאה, הכותל המערבי.

בחצות הלילה, כמיטב המסורת, נסעה סימנוביץ' עם הארוס לכותל כדי לקיים את מצוות חג הסוכות כהלכתה, אחרי יום שלם של טיולים ביפו עם סרג'י וחברו מהבית שהצטרף לטיול אחרי לילה סוער שבילו במועדון "הרובי" ולמדו מהישראלים איך זורקים מפיות באוויר. כשהגיע למקום הכי קדוש בישראל, לקחו חלק בטקס שמחת בית השואבה כמיטב המסורת היהודית לצד הרב מרדכי חסידים שבירך על ארבעת המינים.


אחרי לילה סוער בתל אביב הם החלו בצעדה בשוק (אינסטגרם)


אבל עם קורל יכולה ללמוד ספרדית, סרג'י יכול להתחבר ליהדות (אינסטגרם)

סרג'י רוברטו התרשם מאד מהמנהגים שלנו וספג לא מעט ממה שיש לדת להציע ונראה כי גם שיחה צפופה עם הרב חסידים השאירה אותו עם רושם טוב. בכל זאת, קורל לומדת ספרדית בשבילו, אז למה לא? מפה לשם, הערב בשעה 19:00 (שעון ישראל) ברצלונה חוזרת להתאמן, כך שיהיה מעניין לראות האם הקשר יעלה על מטוס וישוב להתאמן עם קבוצתו או שמא יישאר לילה נוסף בארץ הקודש ויצפה עם אהובתו בנבחרת ישראל מתמודדת נגד חבריו לנבחרת ספרד.

על הדרך, נגיד גם מברוק לסימנוביץ' שגם בתקופת החגים הספיקה לקטוף קמפיין חדש לחברת תכשיטים בינלאומית מובילה. כמה שאנחנו מצפים לחתונה של השניים!


קורל סימוניץ' מתעדת את הביקור עם ארוסה בכותל (אינסטגרם)



בקרוב היא תככב בקמפיין חדש! (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי