מצא את השורדת שלו: אלון ששון מציג זוגיות חדשה

אלון ששון ודפי דיין
אלון ששון ודפי דיין | ספורט1

אחרי שאחיו עשה חיל וחזר מטשקנט עם מדליית זהב, כעת זה זמנו של אלוף ישראל לככב בכותרות בזכות סטודנטית לפסיכולוגיה עמה הוא מבלה כבר קרוב לחודשיים

(גודל טקסט)

לאחר שאחיו המדליסט האולימפי אורי ששון כיכב אמש בכותרות אחרי זכייה במדליית הזהב בגרנד פרי טשקנט בקטגוריה עד 100 ק"ג, התחרות הראשונה בה השתתף מאז אולימפיאדת ריו, אלוף ישראל בג'ודו והשורד לשעבר אלון ששון כובש את ליבנו פעם נוספת.

אלון ששון עשה זאת בפעם הראשונה כאשר ב"הישרדות" היה על האי בשבט בוהאיי, וכבר אז לקח לנו חמש דקות בלבד כדי להבין שמדובר בבחור מציאה – גם ספורטאי, גם חתיך ורווק ועם לב זהב – וכעת המדור יוצא מגדרו לאור הבשורה שששון מצא את השורדת שלו. מסתבר שכבר קרוב לחודשיים הג'ודאי מנהל זוגיות עם סטודנטית לפסיכולוגיה בת 24, ושמה בישראל דפי דיין.

השניים הכירו במסעדה תל אביבית ומאז האהבה פורחת. לאחרונה שמענו על שידוכים כאלו ואחרים בקאסט של הישרדות וכעת הגיע תורו של אלוף אירופה בג'ודו לשנת 2008 ואלוף ישראל בג'ודו תשע פעמים במשקל עד 90 ק"ג, שמאז התוכנית למעשה היה רווק, אך לא עוד.


ששון מציג זוגיות טרייה לתפארת

בת הזוג של ששון רחוקה מאד מעולם התקשורת והבידור ואם תחליטו לחפש אותה באינסטגרם אז כבר עכשיו נחסוך לכם את החיפוש. היא, מסתבר, משתייכת לזן הנדיר של אלו שלא עוסקים בשיתופים ותמונות, וכשהכירו השניים, לא היה לה מושג בדבר הרזומה של הבחור. מה שכן נוכל לספר הוא שבדומה לחבר החסון שלה, גם היא ירושלמית במקור.

"אני נמצא בתחילתה של מערכת יחסים, טוב לי ואני מאושר ואני מניח שמי שסביבי מרגיש את זה", סיפר אלון ששון לספורט1 ואנחנו מרגישים את זה וכעת גם רואים! השורד לשעבר לא הצליח שלא לפרגן לאחיו הצעיר על ההישג הגדול מאירועי אמש והוסיף: "אני גאה באורי, שמח בשמחתו וכל הישג שלו הוא גם הישג שלי".

למי מכם שלא מעודכן בתולדות המשפחה הירושלמית הכי מוצלחת בספורט הישראלי, נגלה לכם שעוד מזמן, לפני שכולנו הכרנו את צמד האחים, אלון משך את אחיו אורי יד ביד להתלוות אליו לחוג ג'ודו. כמו בכל בית בו האח הגדול סוחף את האח הקטן והשאר היסטוריה.

מעבר לכך, כיום ששון מנהל ומאמן ברשת "מרכז הג'ודו" הכוללת סניפים בירושלים, צפון תל אביב ובן שמן ומיד אחרי החגים פותח סניף נוסף של הרשת בבאר יעקב שמתאים לילדים החל מגיל 4 כך שאם במקרה רציתם שהילד שלכם יפתח ביטחון עצמי בגיל מוקדם או לפחות קוביות, כנראה שמצאתם את הדרך.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי