חולה על כדורגל: תכירו את עדן עיון

עדן עיון
עדן עיון | Instagram

לא בכל יום פוגשים בחורה צעירה ויפה שכדורגל עבורה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים, אבל עבור עדן עיון בת ה-21 מדובר בשגרת חיים

(גודל טקסט)
לא בכל יום פוגשים בחורה צעירה ויפה שכדורגל עבורה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים. עדן עיון, שתהיה בת 21 עוד חודשיים, מספרת שזאת שגרת החיים שלה. בחצר הבית של המשפחה ברמת גן, יש מיני מגרש כדורגל שנבנה עבור אחיה הקטן שחולה על הענף בדומה ליתר המשפחה. "אחי משחק שם ואני מצטלמת ברקע של השער", מסבירה ומספרת על מאזן הכוחות בבית: "אנחנו מפולגים. העניין זה יותר ההווי, אנחנו נערכים לכל משחק חשוב כראוי עם בירות ופיצוחים. אבא שלי אוהד את צ'לסי ואנחנו רואים גם כדורגל ישראלי למרות שאין לנו קבוצה מועדפת".


את משחק הנבחרת מול ספרד לדוגמא, ישבו לראות כל הפרלמנט, המשפחה, החברים וכל מי שנסחף לאהבה של המשפחה. את מי אוהדת עדן אתם שואלים? את אחד הכוכבים היותר גדולים בעולם: "אני אוהדת גדולה של רונאלדו אבל כוונותיי בהחלט לא מתקשרות לאיך שהוא נראה אלא לעובדה שהוא כדורגלן על. אני צופה במשחקים של ריאל מדריד בין היתר, משתדלת לצפות בכמה שיותר משחקים. גדלתי בבית של שלוש בנות עד שלפני 7 שנים אחי הקטן נולד ועד אז אני הייתי על תקן הילד הקטן של אבא ונראה לי שמילאתי אותו בכבוד".


 

Watching you

A post shared by Eden Ayoun (@edenayoun) on



בין אלפי עוקבים שלה ברשת החברתית, יש לה לא מעט שחקני כדורגל וכדורסל. על העוקבים ממוכרים מספרת: "איכשהו כולם מכירים את כולם. דוד קלטינס ואני ידידים טובים אני מכירה את החברה המהממת שלו. לגבי היתר אין לי ממש מושג איך הם עוקבים אחרי, פשוט עוקבים. האינסטגרם מאפשר להתבטא, יש לי חברות שפותחות עסקים מוצלחים רק בזכות האינסטגרם זאת פלטפורמה מגניבה וזה מאד מחמיא שעוקבים אחרייך ברור".


 

Sail away with me

A post shared by Eden Ayoun (@edenayoun) on



מעבר לאהבה לכדורגל ולעובדה שעיון רק השתחררה מצה"ל, יש הרבה שחושבים שהיא דומה לעדן בן זקן, והיא בכלל לא מסכימה אבל מספרת שהיא מעריצה גדולה. כרגע דואגת לטייל ולראות עולם, ושנה הבאה מתכננת להירשם ללימודי פסיכולוגיה ומשפטים. והסטטוס מה איתו? "אני רווקה אבל פתוחה לכל דבר שיש ואני אוהבת לראות מה מתאים לי. אני בחיים לא שוללת כלום בטח לא דבר יפה כמו אהבה, אבל אוהבת שדברים נבנים בצורה טבעית. דווקא את החבר האחרון שלי הכרתי דרך האינסטגרם, ככה שאין לי בעיה ואני לא שוללת את זה. זה דברים שקורים היום שאנשים מכירים דרך רשתות חברתיות".


 

Same pose, different place

A post shared by Eden Ayoun (@edenayoun) on

 

חבל שאי אפשר

A post shared by Eden Ayoun (@edenayoun) on

 

אין גול

A post shared by Eden Ayoun (@edenayoun) on

 

עולם ורוד רואים דרך משקפיים כתומים

A post shared by Eden Ayoun (@edenayoun) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי