משפחת קיארטנסון חוגגת את החיים

אשתו של וידאר קיארטנסון
אשתו של וידאר קיארטנסון | מסך

אולי איסלנד מדינה קרה וקטנה, אבל חלוץ מכבי תל אביב לוהט עם העפלה למונדיאל, אשתו מסובבת ראשים בחופי תל אביב ואפילו הילד מראה עתיד

(גודל טקסט)

וידאר קיארטנסון ומכבי תל אביב יקוו מאד לשוב הערב (20:15, ישיר בספורט1) אל מסלול הניצחונות כשיפגשו את בני יהודה במסגרת המחזור השביעי בליגה אחרי החזרה מהפגרה, אותה ניצל החלוץ כדי להעפיל למונדיאל ברוסיה ב-2018.

החלוץ אמנם לא זכה לדקות, אבל היה בסגל נבחרת איסלנד כשזו העפילה לראשונה בתולדותיה למונדיאל. אחרי שאיסלנד הדהימה את עולם הכדורגל ביורו האחרון בצרפת, שם נעצרה רק ברבע הגמר, כעת היא תשתתף גם בגביע העולם.

אחרי כל השמחה הזאת, נקווה לראות את קיארטנסון מראה ניצוצות על הדשא בנתניה כשהוא מקבל חיזוק מהמשפחה התומכת שלו. אשתו ובנו בן השנה וחצי שמציג שיכפול מדייק של אבא. השניים נמצאים ביציע הכבוד באופן קבוע ובכלל מנצלים את החיים התל אביביים היטב, כשבייבי וידאר כבר מוכן לקריירת הכדורגל שלו כפי שזה נראה. אגב, איסלנד היא אולי מדינה קטנה וקרה, אבל אשתו של החלוץ היא בדיוק ההיפך מזה.


מפרגנת לבעלה על ההעפלה למונדיאל. "רוסיה 2018 אנחנו בדרך" (אינסטגרם)

טלמראן האיסלנדית שנמצאת לצד החלוץ כבר שנים רבות נהנית להשתזף בחופי תל אביב באופן קבוע – אפשר להבין אותה לאור העובדה שמהמדינה שהם מגיעים אין את כל השמש הזאת והחופים. מעבר לכך, נספר לכם שהיא מאפרת מקצועית כשבארץ מתפקדת כאמא במשרה מלאה ואישה תומכת לבעלה. שימו לב כמה הצהוב כחול דומיננטי בבית משפחת קיארטנסון…אפילו מחזיק המפתחות. מכביסט.


שימו לב למחזיק המפתחות (אינסטגרם)


בטוח שהיא מאיסלנד? מיס קיארטנסון מסובבת ראשים בחוף הבננה ביץ' (אינסטגרם)



התפוח לא נופל רחוק מהעץ


משפחת קיארטנסון על הדשא בנתניה (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי