מסי ואנטונלה עושים חשק לשאקירה ופיקה

ג'רארד פיקה ושאקירה
ג'רארד פיקה ושאקירה | צילום: אינסטגרם

אחרי שאשתו של הפרעוש הודיעה על הרחבת התא המשפחתי, בת זוגו של פיקה הצהירה: "ילד שלישי? אם זה יקרה זה יהיה נהדר". בקרוב אצל סרג'י וקורל?

(גודל טקסט)

אכן זה נכון, משפחת מסי מצפה לילד שלישי, את זה ראינו כולנו אתמול בערב כאשר אנטונלה הנרגשת שיתפה תמונה משפחתית של הגברברים שלה נוגעים בבטנה וכתבה "משפחה של חמש". אוטוטו תגדל המשפחה לחמש נפשות, כאשר הזוג נמצא כעת בחודש הרביעי להריון אך טרם חשף את מין העובר. כנראה שהרצון להתרבות מדבק, ובימים אלו כשפרידה מרחפת מעל לראשם, חברו הטוב של מסי לקבוצה ג'רארד פיקה והזמרת הבינלאומית שלו שאקירה, מראים סימנים של זוגיות יציבה עם בכלל כוונות לילד נוסף גם מהגזירה שלהם.

ההאלווין, ליל כל הקדושים מעסיק את הספרדים ואת כל העולם השבוע, והזוג פיקה יצא לרכוש מסיכות ברוח החג כאשר שאקירה הספיקה להתראיין בתקשורת האיטלקית והגנה על הבלם שלה ועל ההאשמות כלפיו: "הוא נאמן באופן מוחלט לברצלונה. כיום קשה למצוא שחקנים שהם לויאלים לקבוצות, כי הם שכירי חרב, הם באים והולכים ועוברים מקבוצה אחת לשניייה. אבל ג'רארד הוא לא כזה, הלב שלו פועם עבור ברצלונה. יש דברים שכסף לא יכול לקנות".

מבחינה אישית, לכל מי שדאג שסיפור האהבה בין השניים עומד להסתיים, שיחשוב שוב: "בעבר תמיד אמרתי שאין סיכוי שאהיה עם כדורגלן, זה ‘עונש מתוק' של הגורל. המשפחה שלי היא כל העולם שלי. אנחנו משלימים אחד את השנייה, מחמיאים אחד לשנייה, יש לנו המון דברים דומים. ילד שלישי? אם זה יקרה זה יהיה נהדר. יש לנו שני ילדים וזה מרגיש כמו שישה".

אגב רק נזכיר, ששחקן נוסף של ברסה, ג'ורדי אלבה ואשתו רומאריו ונטורה נמצאים גם הם בהריון הראשון שלהם ומאד מתרגשים. רק מזכירים שקורל וסרג'י שלנו מתחתנים בקרוב אז אולי יצטרפו גם הם לבייבי בום שפוקד את הקבוצה…



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי