שנת הלימודים בפתח: הסטודנטיות השוות של הליגה

ספיר יולי
ספיר יולי | צילום: אינסטגרם

סטודנטים, זה בשבילכם: האוניברסיטאות והמכללות ברחבי הארץ חזרו השבוע לפעילות לאחר חופשת הקיץ, ואל הכיתות יגיעו גם בנות זוגם של כוכבי ליגת העל. צפו במצעד נשות הכדורגלנים השוות בליגת העל

(גודל טקסט)
כמידי סוף חודש אוקטובר, שנת הלימודים הסטודנטיאלית המסמלת את סוף הקיץ. מהמכללה למנהל ועד לסמינר הקיבוצים, נשות הכדורגלנים, האחיות והאמהות הכי שוות בליגה, פותחות שנה חדשה בדרך אל התואר. ויש גם מרצה אחת ברשימה.


לי מאי יושיע– הדוגמנית המסחררת חושים של אריאל הרוש גם הספיקה לא מעט לפני גיל 24. חתונת ענק בהפקתה בקיץ האחרון, מותג תיקי הים שלה ושל חברתה sea & soul ואמש החלה את השנה השנייה שלה בלימודי תקשורת ומנהל עסקים במכללה למנהל. כל זה היא עושה בעצמה כשהיא חורשת על הלפ טופ מקפריסין כן?


 

ISLAND LIFE

A post shared by LeeMai Yoshia Harush (@leemaiyoshia) on





נואל ברקוביץ'– כוכבת הילדים של דור מיכה, מתמרנת בין קריירה כשחקנית מבוקשת, דוגמנית כשצריך וגם סטודנטית למשפטים וממשל בבינתחומי הרצליה. הכי דוגמא לאשת חיל מי ימצא וכל זה בגיל 22. שאפו על ההספק לנולה.


ספיר יולי– כבר סיפרנו לכם על הבחורה הכי שווה שידעה הליגה הלאומית ועל תחילת הפרק הסטודנטיאלי בחייה. הצמודה של אריק ינקו בקרוב המורה הכי מהפנטת לתנ"ך שתראו בבית הספר היסודי באזור המרכז. יולי החלה אמש בהתרגשות שיא את השנה הראשונה בלימודי תואר ראשון בהוראה וחינוך בסמינר הקיבוצים והיא עוד אחת שמוכיחה שיופי וחוכמה זה שילוב מנצח.


 

לא יודעת למה אני מתגעגעת יותר לשיער שלי או לתאילנד

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on

 

A smile is the best makeup

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on

 

 

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on

 

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? רוצים לדעת מה אני עשיתי? כנסו ללינק בביו ➿

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on


 

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? רוצים לדעת מה אני עשיתי? כנסו ללינק בביו ➿

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on



אלמוג לוי– לא סתם ראינו את טל כחילה מתגעגע לחצי השני שלו במשך קצת יותר מחודשיים כשטיילה בעולם עם חברות. בזמן שהוא הספיק לשוב לסגל של בית"ר ולככב, בת הזוג המהממת אלמוג, חזרה מטיול אחרי צבא ישירות לספסל הלימודים של הבינתחומי. שם היא מתחילה שנה א' בלימודי משפטים וממשל.


 

השנה הכי מדהימה בחיים שלי בזכותך. פותחת איתך שנה חדשה ומאחלת לך את כל האושר , אני אוהבת אותך אהוב שלי בלי גבולות . שנה של בריאות והצלחה , שפשוט תמשיך להיות שלי , יש לי אותך אני מאושרת לא צריכה כלום , תודה על מי שאתה פופו❤️

A post shared by Almog Levi (@almoglevi22) on



נועה עזרא ברדה– עוד ייצוג לקבוצה מהבירה במסגרת הלימודים האקדמיים. אשתו של חן עזרא, נועה ברדה עזרא אחרי לידת ביתם הבכורה מאי, חוזרת לספסל הלימודים עם החברות מהמירוץ למיליון שעושות לנו חשק להירשם דחוף לבינתחומי. אם אתם גם שואלים איך היא מספיקה את הכל בגיל 22, לנו אין תשובה לעניין הזה. סופרוומן.


אור בן דוד– ארוסתו הטרייה של עומר אצילי, אור בן דוד, היא אחת שאנחנו מאד אוהבים דווקא בגלל שהיא כזאת מסתורית. אחרי שנה בספרד לצד אצילי, וקריירה קצרה של אפיית עוגות מטורפות, החליטה אור שהגיע הזמן לתואר ראשון ואתמול הצטרפה למכללת לוינסקי לחינוך. שנה שקרובה לשלמות הולכת להיות ליפייפיה, לימודים לצד תכנון חתונה, לצד מגורים בעיר הכי כיפית בישראל לצד השחקן הכי לוהט של מכבי תל אביב.


 

יום הולדת שמח אהבת חיי

A post shared by Or Ben David (@orben_david) on



רוזה שבתאי– אחרונה חביבה שנותנת כבוד למכבי פתח תקווה, היא דווקא לא סטודנטית, אלא מרצה! אשתו היפייפיה של יובל שבתאי, רוזה, היא לא סתם מרצה אלא מצטיינת לכלכלה וניהול בפקולטה למדעי החברה והרוח. אמא לשניים, אישה מסורה ומחזיקה במשרה סופר נחשבת. וכל זה לפני שבכלל דיברנו על כך שלשבתאי בעצמו יש תואר בכלכלה כן? בקיצור- ליגת העל חזק על מפת הלימודים האקדמיים! 


 

גאה באישה המושלמת שלי! יש בך הכל! אוהב אותך! #מרצה_מצטיינת

A post shared by Yuval Shabtai (@yuval_shabtai) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי