ככה חוגגים יום הולדת: ההפתעה שחיכתה לבוריס קליימן

בוריס קליימן חוגג 27
בוריס קליימן חוגג 27 | מסך

שוער בית"ר ירושלים חוגג 27 ואשתו, יקירת המדור ליאן, דאגה לו לחגיגה המושלמת שכללה מתנות, בלונים וארוחת שף. אז מה היה שם? לכל הפרטים והתמונות

(גודל טקסט)

רגע לפני שבית"ר ירושלים פוגשת מחר את הפועל אשקלון באצטדיון טדי (שבת, 20:30 בספורט4) חגג אתמול (חמישי) שוערה של הקבוצה מהבירה, בוריס קליימן, יום הולדת 27. מה בתפריט? תשאלו את אשתו ליאן, שאין שנייה לה בהפקות והיא זו שהייתה אחראית על חגיגת יום הולדת מושלמת.

האישה המהממת של השוער הצליחה להפתיע אותו בדירתם החדשה שברמת השרון כשדינה שרון, בעלת עסק לעיצוב של בלונים ופרחים, הגיעה אליהם והפכה את הסלון למסיבת בלונים! מאוחר יותר, טום אביב, השף שזכה בעונה האחרונה של מאסטר שף, הגיע לבית משפחת קליימן גם הוא והתחיל בהכנות של ארוחת ערב מטורפת שכללה נתחי בשר משובחים ושלל פינוקים.

בערב שב הביתה ילד היום הולדת וחיכתה לו ההפתעה, שכללה גם מתנות וחגיגה של ארוחת ערב מטריפה עם עוד זוגות חברים, כי מה לעשות, היום צריך לנוח לקראת המשחק, כך שאתמול הייתה הפייסטה העיקרית. ולא נשכח שבוריס וליאן הורים טריים לאריאן המתוק בן השלושה חודשים, שנשאר לישון אצל סבא וסבתא פעם ראשונה אתמול בלילה ונתן לאמא ואבא שלו להינות מערב רווקות. מזל טוב בוריס!


טום אביב דאג לזוג קליימן לארוחת מלכים


לילד יום ההולדת מותר גם קצת מתוק יומיים לפני משחק


ליאן המדהימה דאגה להפתעה רצינית בבית 


לנו נותר רק להצטרף לאיחולים. מזל טוב בוריס!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי