אופס: צפו בתקרית הלבוש המביכה של שי זהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: רפי דלויה

שחקן העונה בסין נחת בישראל והגיע היישר להשקת ה"בוזגלוס" וסיפר: "סדרה על המשפחה שלי? אני גם ככה חשוף". אשתו המהממת הגיע בחולצה שקופה ולא השאירה מקום לדמיון. כל הפרטים והתמונות מהאירוע הסוער כאן

(גודל טקסט)

ערן זהבי רק נחת בישראל וכעבור מספר שעות הוא התייצב בפרמיירה של הסדרה החדשה של יס "הבוזגלוס" שהתקיימה אמש (שני) ברדינג 3 בנמל תל אביב ותעלה כבר בשבוע הבא לשידור. רבים וטובים התייצבו לפרגן, אך מי שגנב את ההצגה במובן החיובי הוא לא אחר מקפטן הנבחרת לשעבר שזכה לפני מספר ימים בתואר שחקן העונה בסין.


אופס. שי זהבי והחולצה השקופה (רפי דלויה)

שי וערן המקסימים (רפי דלויה)

כוכב גוואנגז'ו הפתיע כשהגיע לפרגן עם אשתו שי שבחרה בחולצה שקופה למדי ממנה בצבץ החזה שלה! בחזרה לערן – למרות שהודיע כי יפסיק להתראיין לתקשורת הישראלית בעקבות התקרית המפורסמת בנבחרת, המלך של גוואנגז'ו שיתף פעולה וענה לאנשי התקשורת שהסתערו עליו.

"סדרה משלי? אני גם ככה חשוף אבל למה לא זה נחמד, אני חושב שמשהו כזה משפחתי זה יפה ואני בטוח שיהיה מעניין. אני מכיר את משפחת בוזגלו שנים, הרבה לפני שאתם בכלל יודעים. שיחקנו ביחד בנערים ובילדים", סיכם זהבי. אז מישהו מתכוון להרים את הכפפה ולעשות סדרה על משפחת זהבי?!


שני הישראלים הטובים ביותר? בוזגלו וזהבי (רפי דלויה)

לצידו של מלך השערים הגיעו לפרגן גם שחקני מכבי חיפה, קבוצתו החדשה של מאור שהגיעו באוטובוס היישר ממחנה האימונים. גם החברים לשעבר מהפועל באר שבע הגיעו להרים וכמובן גם שחקני בני יהודה. עוד התייצבו: שחקן העבר גילי לנדאו, השוער קאלה דרשלר, הזמר לירון רמתי וגם משה פרסטר. בלטה בהיעדרה שיר אלמליח, שהצטלמה יחד עם מאור לקמפיין אופנה- בצילומים שאשתו מירן פחות אהבה.


משפחת בוזגלו. בהצלחה (רפי דלויה)

גם ג'ובאני רוסו הגיע לפרגן (רפי דלויה)

שטראובר והיורש. יש דמיון, לא? (רפי דלויה)

רון שובל מרים לבוזגלו (רפי דלויה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי