שיר אלמליח שופכת אור על הגירושים מאלרואי: "סיכמנו שרק בגידה תפריד בינינו". צפו

שיר אלמליח
שיר אלמליח | צילום: רפי דלויה

לראשונה מאז דוגמנית הצמרת וכדורגלן העבר פירקו את החבילה, היא מספרת בראיון ל"אנשים" (קשת12) על הרגע בו הגיעה להחלטה הקשה

(גודל טקסט)
עשור של זוגיות דביקה, שהחלה עוד בבית הספר והמשיכה לנישואים הסתיימה כאשר אני שיר אלמליח, אחת הדוגמניות המצליחות במדינת ישראל, נפל דבר והיא סיימה את הקשר ויצאה לדרך חדשה.


בעלה והכדורגלן בדימוס, אלרואי כהן, פרש בזמנו כידוע מעולם הספורט והחל בזמנו לשמש כמנהלה האישי. כעת מתברר שדווקא בתקופה הזו התחילו להיערם קשיים ובהמשך, לאחר כמויות של ספקולציות, אלמליח וכהן נפגשו על מדרגות הרבנות ונפרדו כל אחד לדרכו.



בראיון של אלמליח עם רותם אייזק, שידור הערב (רביעי) ב-17:15 בתכנית 'אנשים' בערוץ קשת 12, היא חושפת את הסיבה האמיתית לפרידה ואת הרגשה שהוביל אותה להחלטה הלא פשוטה הזו.



שוכפת אור על הגירושים. אלמליח (אינסטגרם)


אלמליח סיפרה: "קיבלתי את ההחלטה להתגרש כאשר ישבתי עם אמא של בכימותרפיה ואבא שלי גם ישב איתנו. הייתי סופר מבולבלת ואבא שלי אמר לי 'תחליטי מה שתחליטי אני מאחורייך', אני זוכרת שזה ממש גרם לי לבכות והבנתי באותו הרגע שאם אבא שלי מאחוריי אני עושה את זה. באותו ערב כבר עזבתי", חשפה הדוגמנית.


"ההחלטה אולי כן נפלה על אלרואי כרעם ביום בהיר, כי היה בינינו הסכם שרק בגידה תפריד בינינו, לא הייתה בגידה כזאת. ברבנות זה היה רגע מביך, אני חייבת להגיד שהייתה בי נטו שמחה לא היה אכפתי לי שזה מצחיק, מגוחך, לא היה אכפת לי מכלום".



רווקה וטוב לה. שיר אלמליח (שוקה כהן)
באותו ערב היא כבר עזבה. שיר אלמליח והאקס (אינסטגרם)

כל אחד המשיך לדרכו (אינסטגרם)

 

היום ב"אנשים" עם רתם איז'ק המהממת נתראה ✋ @rotemizak

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי