מעוררת השראה: השינוי שביצעה שי זהבי בחיי המשפחה

שי זהבי
שי זהבי | אינסטגרם

זה לא מקרי שאשתו של כוכב גוואנגז'ו, ערן, זוכה להשוואות לבעלה הודות לפוסטים האחרונים שהעלתה וכוח הרצון אותו היא מציגה בשנה האחרונה. המהפכה הושלמה והתוצאות מדברות בעד עצמן

(גודל טקסט)
בזמן שערן זהבי ממשיך לעשות חיל במדי גוואנגז'ו ר.פ, רק ביום שישי האחרון פתח את העונה עם שלושער ובישול דרבי הלוהט מול האלופה, הדבר הכי חם בחייו הוא ללא ספק אשתו, שי. זה לא חדש לנו שגברת זהבי שחגגה 30 השנה נראית פגז, לראייה עשרות תמונות בביקיני מחופשות בארץ, בתאילנד ובארה"ב, אך מסתבר שלשמחתן של נשים רבות שעוקבות אחריה, הגזרה המושלמת הגיעה לאחר עבודה מאד קשה ושינוי שהחליטה לעשות בחייה ובחיי משפחתה.


שי פרסמה הבוקר בחשבון האינסטגרם שלה תמונה שחושפת ריבועים משורטטים בבטן בחדר הכושר, שם היא פותחת את הבוקר שלה מדי יום וכתבה: "ממחר דיאטה, מכירות את המשפט הזה? סביר להניח שכל אחת מאיתנו אמרה אותו כמה פעמים בחייה (כולל אני) ועוד תגיד… לפני שנה עשיתי שינוי בחיי. החלטתי לשנות את התזונה שלי ושל בני משפחתי – הוצאתי ממתקים ושוקולדים והכנסתי פירות וירקות. החלטתי שאני רוצה שנתחיל לאכול בריא, שאני רוצה לרדת במשקל בצורה הבטוחה והחכמה ולא בדיאטות בזק של 17 יום או כל מיני דיאטות כאלו ואחרות, אז את צלחת החטיפים אחרי הגן החלפתי לילדים בצלחת פירות ואת כל המטוגנים הוצאתי מהלקסיקון שלנו".


 

"ממחר דיאטה" מכירות את המשפט הזה? סביר להניח שכל אחת מאיתנו אמרה אותו כמה פעמים בחייה ( כולל אני ) ועוד תגיד…לפני שנה עשיתי שינוי בחיי , החלטתי לשנות את התזונה שלי ושל בני משפחתי – הוצאתי ממתקים ושוקולדים והכנסתי פירות וירקות , החלטתי שאני רוצה שנתחיל לאכול בריא, שאני רוצה לרדת במשקל בצורה הבטוחה והחכמה ולא בדיאטת בזק של 17 יום או כל מיני דיאטות כאלה ואחרות , אז את צלחת החטיפים אחרי הגן החלפתי לילדים בצלחת פירות ואת כל המטוגנים למינהם הוצאתי מהלקסיקון שלנו ואת האמת זה הדבר הטוב שיותר שיכולתי לתת לעצמי ולמשפחה שלי , כל כך הרבה יש בתזונה – עולם ומלואו , הדרך הבטוחה ביותר לירידה בטוחה במשקל ולחיים בריאים וארוכים יותר .

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on



עוד מספרת זהבי שהשינוי הזה היה הדבר הטוב ביותר שיכלה לבקש: "עולם ומלואו יש בתזונה, הדרך הבטוחה לירידה במשקל ולחיים בריאים וארוכים יותר". התגובות לא איחרו להגיע והמילים של מיס זהבי משמשות להשראה אצל נשים רבות שכבר מבקשות ממנה לפרסם את התפריט שאוכלת כדי לזכות בגוף חטוב ובריא. גם האוהדים שראו את הפוסט לא נשארו אדישים ומיהרו להשוות את כול הרצון החזק שלה לזה של בעלה, שגם ידוע כאחד שעובד קשה והתוצאות מדברות בעד עצמן. המדור מתחיל גם הוא דיאטה, אבל ממחר.












שי זהבי מציגה גזרה מושלמת (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי