עכשיו זה רשמי: חייו של מוראטה עומדים להשתנות

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | אינסטגרם

חלוץ צ'לסי ובת זוגו ההורסת מצפים לתאומים. הפוסט המרגש, ההפתעה הרומנטית שהספרדי הכין לאשתו והתאריך המשוער - הכל כאן

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: אלברו מוראטה והדוגמנית האיטלקייה שלו אליס קמפלו מצפים לתאומים! בן ובת ליתר דיוק. כבר בדצמבר האחרון השניים הכריזו כי הם בהריון ראשון ועד לרגע זה רצו שמועות כי מדובר בתאומים והנה קמפלו חשפה בחשבון האינסטגרם כי אכן מדובר בהריון של שני עוברים!


לרגל יום הולדתה, חלוץ צ'לסי החליט להפתיע את אשתו איתה התחתן רק בקיץ האחרון. מוראטה השאיר לקמפלו שני זרים ענקיים של ורדים בבית וגם הוסיף ברכה בשפה האיטלקית, אותה למד מאז שהם התחילו לצאת. מה שיותר מעניין זאת המתנה שהשאיר לה: טבעת משובצת ביהלומים ארבעה קראט פלוס צמיד מזהב לבן עם דמויות של בן ובת כיאה לאם לעתיד לתאומים.



קמפלו הנרגשת פרסמה את התמונות בהתרגשות יתרה וכתבה: "תודה בעלי היקר, אני מתרגשת כל כך". השניים צפויים להפוך להורים בתחילת חודש מאי. עד שזה יקרה, תמשיכו להתפעל מהתמונות של קמפלו שמדגמנת הריון תאומים מעורר קנאה וסקסי עד כדי כאב.


 

Grazie mille a TUTTTTTI per gli auguri… davvero ❤️ #23 !!!

A post shared by ALICE (@alicecampello) on

 

Grazie perché riesci sempre a stupirmi con le tue mille sorprese! Sei l'uomo più incredibile che esista nella terra! E le prime rose ricevute anche da parte dei nostri piccoli ❤️TI AMO INFINITAMENTE @alvaromorata #23

A post shared by ALICE (@alicecampello) on

 

Memories #Dubai2018

A post shared by ALICE (@alicecampello) on

 

Day 1 ❤️

A post shared by ALICE (@alicecampello) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי