לא נעים: נטע אלחמיסטר "מככבת" בסרטון עירום

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | מסך

לפני שבועיים הופץ סרטון של הזמרת עדן בן זקן כשהיא מודדת בגד ים בחנות "בננות" שבבעלותה של אלחמיסטר, אלא שכעת גם הדוגמנית נפגעה גם היא. מטעמה של נטע אלחמיסטר נמסר: "מעשה מכוער ונפשע"

(גודל טקסט)

"זה מצער שנמצאים בינינו אנשים שמשקיעים זמן ואנרגיה על מנת להרוס ולפגוע באנשים אחרים", כך מסר שי אביטל, הסוכן של נטע אלחמיסטר, לאחר שסרטון עירום של הדוגמנית דלף לרשת ובו היא נראית מודדת בגדי ים בחנות "בננות" שבבעלותה. "מצער עוד יותר שיש כאלה שחושבים שיש לנו חלק בהפצת הסרטונים". כזכור, רק לפני שבועיים הופץ גם סרטון עירום של עדן בן זקן באותה החנות.

אביטל המשיך ומסר מטעמה של אלחמיסטר: "כרגע, כמו עדן בן זקן, אנחנו קורבנות של מעשה מכוער ונפשע שביצעו גרומים עבריניים. לפני זמן קצר פנינו שוב למשטרה ואנו מצפים שתפעל בעוצמה נגד מי שפרץ למערך האבטחה של החנות. אנו נעשה הכל כדי למנוע הפצת סרטונים נוספים ונפעל למיצוי הדין עם הפורץ והמפיץ. אנו מבקשים מהציבור, בכל לשון של בקשה, שלא לקחת חלק בהפצת הסרטונים. ולמי שעשה את זה, חשוב לנו לומר: 'בסוף המשטרה תגיע אלייך – ואתה תשלם על מעשייך מחיר כבד'".

בימים אלה כידוע מתנהלת חקירה משטרתית, זאת לאחר שעדן בן זקן נפלה כאמור קורבן לפגיעה מינית. הזמרת אף הגישה תביעה אזרחית נגד בעלות החנות (נטע אלחמיסטר ונועה בני) והאשימה כי אלחמיסטר אחראית על צילום הסרטון והפצתו. כעת, שבועיים לאחר אותו מקרה, מסתבר שגם נטע עצמה נפלה קורבן לסרטון שצולם בחדר העבודה של התופרת בחנות והופץ בשעות האחרונות בכל רחבי המדינה.

בעלות החנות טענו בפני המשטרת שמצלמות האבטחה במקום נפרצו וסרטונים רבים של לקוחות נגנבו. בשעות האחרונות כבר החלו לרוץ שמועות האם ישנה אסטרטגיה העומדת מאחורי ההדלפה שתעזור מול התביעה של בן זקן, או שאולי בכלל מדובר במישהו שבאמת שם לעצמו למטרה לפגוע בנשות הביצה. לא נעים.


אלחמיסטר ובן זקן (צילום: רפי דלויה ואור גפן)

התמונות מתוך הסרטון שהופץ (צילום מסך)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי