נכנסת לנעלי העקב של אלמליח: דומרק נבחרה לקמפיין ענק

מריה דומרק
מריה דומרק | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית המבוקשת, שהתגלתה בעבר באצטדיונים כנערת המנהלת, נבחרה להוביל את המותג "טו גו" ותחליף בתפקיד את אלמליח. בכך הצטרפה למירן בוזגלו שמפרסמת מותג נעליים אחר - שימו לב, נשות הכדורגלנים חזק באופנה!

(גודל טקסט)
הפצצה שנולדה במגרשי הכדורגל שלנו, מריה דומרק, כבר לא זוכרת מה זה להיות נערת המנהלת. כיום הדוגמנית הפכה להיות מגה מבוקשת לאחר שמפרסמים הבינו את הפוטנציאל הטמון בה. מעבר ליופי, היא כבר אחת שחצתה את רף מיליון העוקבים ברשת וגם הקמפיינים זורמים בזה אחר זה.


כעת נודע כי דומרק תשמש כפרזנטורית לרשת נעלי "טו גו", שבחרה בה להוביל את קמפיין הקיץ ולככב בפרסומות ועל שלטי חוצות. רק נזכיר כי מי שהייתה הפרזנטורית לפני היא לא אחרת משיר אלמליח, שמפנה את מקומה וכעת דומרק נכנסת לנעלי העקב שלה. לא יודעים אם זה מקרי, אבל כבר נציגה שנייה שקשורה לעולם הכדורגל שמפרסמת מותגי נעליים אחרי שמירן בוזגלו קטפה את משבצת הפנים של רשת נעלי "פטיש". כבוד!




ואם שוב שאלתם את עצמכם מה קורה בחייה האישיים, אז דומרק מתחככת בסלבריטאיות ארצנו בשבוע האופנה של תל אביב ומציגה לוק שלא ישאיר אף אחד אדיש. ולא, למרות שהחשבון שלה מציג תמונות יחיד בלבד, היא עדיין לא פנויה. היפהפייה הבלונדינית היא עדיין אישה של גבר אחד. תשאלו את בועז, בן הזוג שלה בשש השנים האחרונות שנמצא לצידה מהעוקב הראשון ועד היום.


 

Tel Aviv fashion week gala #PANDORAShine #FashionWeekTelAvivxPANDORA @theofficialpandora

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on



 

Squishy

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on






שיר אלמליח. גם המחליפה שלה, בכל זאת, קשורה לכדורגל הישראלי (אינסטגרם)



פלא שכבר שנים הוא דואג להישאר צמוד אליה? (אינסטגרם)



עכשיו גם הקמפיינים זורמים בזה אחר זה (אינסטגרם)



מחליפה ראויה לשיר אלמליח. דומרק המהממת בצילומים לקמפיין (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי