החופשה המושלמת: שיר צדק עושה את מקסיקו

שיר צדק
שיר צדק | מאיר אבן חיים

בלם הפועל באר שבע מושעה עד תום העונה בעקבות בדיקת הסמים במאריבור, אבל רגע לפני שמותר לו לחזור לאימונים הוא לקח את האישה מוריה לבטן-גב המושלם. ומי עוד מטייל שם בין החופים?

(גודל טקסט)
הנה משהו שלא ראינו הרבה זמן. שיר צדק, בלם הפועל באר שבע שעובר תקופה לא פשוטה אחרי שנתפס על שימוש בחומרים אסורים במשחק מול מאריבור והורחק למשך כל העונה, החליט שהגיע הזמן לעשות ריסטארט. בזמן ההשעיה אסור לו להתאמן במסגרת רשמית, כך שהוא שומר על כושר משחק באופן אישי, אבל עכשיו הגיע זמנו גם להתפנק.


צדק לקח את אשתו מוריה למקסיקו, שם הזוג נהנה מבטן-גב איכותי, כשהילדים הילה וניתאי נשארו בבית ואפשרו להורים להתבודד לזמן מה. על הדרך, אמש ביקר הזוג צדק בבית חב"ד שבקוזומל. שחקן נוסף שמבלה בחופי מקסיקו בימים אלו הוא טוטו תמוז – מעניין אם היה מפגש פסגה ישראלי!


החופשה של הצדקים הגיעה בטיימינג נפלא לאור העובדה שזמן קצר לאחר שהבלם ישוב ארצה, ממש בתחילת חודש אפריל, יוכל לשוב ולהתאמן עם קבוצתו, חודשיים לפני תום ההשעיה. אנחנו אומרים שהגיע הזמן שהבאנקר ישוב למקום הטבעי שלו בחוליית ההגנה של ברק בכר. עד שזה יקרה, בואו ניתן לשיר ומוריה ליהנות מקצת שקט, הרבה שמש וים כדי שיחזור חזק יותר (ושזוף יותר) לקראת העונה הבאה.



הנוף של שיר צדק במקסיקו. ברח עם האישה לאמריקה (אינסטגרם)



מוריה צדק עם סלפי בגן עדן 



טוטו תמוז גם הוא במקסיקו. געגועים גם לחלוץ!

 

מזל טוב לנסיך של הבית!!שבריאות ואושר ילוו אותך כל החיים! אוהבת ❤

A post shared by ✨Moria Tzedek✨ (@moriatzedek) on

הילדים נשארו בבית הפעם. משפחת צדק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי