דוגמנית הפיטנס שעושה מיליונים

אביטל כהן
אביטל כהן | אלבום פרטי

אביטל כהן סימנה עוד אבן דרך בקריירה הבינלאומית שלה: "כיף ומרגש בו זמנית". רק גל גדות, בר רפאלי, נטע אלחימסטר ועוד בודדות נמצאות מעליה ברשימה האקסקלוסיבית

(גודל טקסט)
היא דוגמנית הפיטנס הכי מפורסמת ומצליחה בישראל, ואנחנו גילינו לכם על קיומה לפני פחות משנתיים. אביטל כהן בת ה-22 מפתח תקווה חיה באורח חיים מטורף שלא כל אחד היה יכול לתחזק. היא שוקלת את המזון שהיא אוכלת, מתאמנת כמו מכונה 7 ימים בשבוע ונראית כמו פסל. אה כן, והיא שוברת את הרשת כל יום מחדש.


וכעת, אחרי שכבשה את ליבם של המונים, מיס פיטנס מגיעה למיליון עוקבים באינסטגרם, מה שהופך אותה לישראלית השישית עם הכי הרבה עוקבים ברשת. אחרי גל גדות, בר רפאלי, נטע אלחימיסטר, מריה דומארק ואנה זק, ניצבת אביטל שאצלה הכל התחיל משינוי בתזונה לאחר שסבלה תקופה מהפרעות אכילה ולבסוף הגיעה לנקודה בה הגוף שלה הוא המקדש שלה והיא חיה את אורח החיים החדש 24/7.


כיום, היא חלק בלתי נפרד מקהילת הפיטנס העולמית ויש לה שלל חברות מפורסמות ברחבי העולם, דוגמניות פיטנס בעצמן עם מיליוני עוקבים והיא השגרירה הישראלית שלנו שאגב לכל מי שתהה, תפוסה חזק בארבעת החודשים האחרונים. על חגיגת המיליון שהגיעה אליה השבוע אמרה כהן: "זה כיףףף ומרגש בו זמנית! מספר מטורף ובלתי נתפס אבל אני עדיין עם רגליים על הקרקע ובעיקר גאה בזה שזה הגיע מתוך עבודה קשה והתמדה בספורט ובתחום שמצאתי בו אהבה".


 

Just Good Vibes✌

A post shared by AVITAL COHEN (@avital_cohen5) on





 

I need a VACATION!!! Which place do you think I should Visit? ☀️

A post shared by AVITAL COHEN (@avital_cohen5) on


כהן. הגיעה למיליון (אלבום פרטי)
כהן. הגיעה למיליון (אלבום פרטי)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי