"מבורך": הקעקוע החדש של ניימאר

הקעקוע החדש של ניימאר
הקעקוע החדש של ניימאר | אינסטגרם

הסופרסטאר הברזילאי מחלים מהפציעה ובאינסטגרם שמחו לגלות הוא מרגיש מספיק טוב בשביל קישוט חדש לגוף. בינתיים הבוא גם מוצא זמן לשחק פוקר ולבלות עם בת זוגו

(גודל טקסט)
עוד ממעללותיו של ניימאר, הכוכב הכי גדול של פאריס סן ז'רמן שנח בברזיל בימים אלו לאחר הפציעה ומתרכז בתהליך ההחלמה מתוך תקווה שיוכל לשחק במונדיאל הקרוב עם נבחרת ברזיל. ומה הפעם על הפרק? קעקוע חדש. בהתחשב בעובדה שיש לניי למעלה מ-25(!!!) קעקועים שמעטרים את גופו לא היינו צריכים להתרגש, אבל הקעקוע פלוס הטיימינג מבשרים על תחושות ליבו של השחקן.


החלוץ קיעקע על הגבול שבין העורף לגבו העליון את המילה Blessed, "מבורך", כשהוא מבין שלהיות בן 26, עשיר, מפורסם, מצליח ושחקן סופר מבוקש למרות פציעה וניתוח בקרסול – כל זה ממש לא מובן מאליו. 91 מיליון איש זה מספר העוקבים האסטרונומי של הברזילאי שמתעדכנים בכל צעד שלו ולכן הרגיש צורך לקעקע על עצמו את הטייטל מבורך, קצת כמו קעקוע של חמסה, לא ככה?


חוץ מזה, כבר סיפרנו לכם שנייאמר התמכר לפוקר ברשת ומשחק כל יום על מנת להפיג את השיעמום, ואפילו הפיק טורנירים ביתיים עם חברים. הבחור חי טוב, תוך כדי משחק הוא גם מקבל טיפולים בקרסול על בסיס יומיומי. הדבר היחיד שמעיב על כך הוא שבת הזוג שלו, ברונה מרקזין, גם היא בחורה מאד עסוקה ומטפחת קריירת משחק כך שאין לה יותר מידיי זמן פנוי לבלות עם בן הזוג הפצוע, אבל הם מצליחים להיפגש לפחות אחת לשבוע. בטוחים שזה ישתנה כשהשחקן הכי יקר בעולם יחליט לשלוף טבעת.


ניימאר משחק פוקר (אינסטגרם)
הקעקוע החדש של ניימאר (אינסטגרם)


 

Blessed

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on




 

Você tem que ter uma atitude positiva e tirar o melhor da situação na qual se encontra. Stephen Hawking

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on




 

always. love you @neymarjr #myvalentine #happyvalentinesday

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי