היישר מחופשת סקי: קסניה כבשה את בלייזר

קסניה טרנטול
קסניה טרנטול | אינסטגרם

הדוגמנית, פליטת 'האח הגדול' והאקסית של עומרי בן נתן הצטלמה לשער גיליון בגדי הים של המגזין - וללא ספק מגיע לה. צפו בתמונות

(גודל טקסט)
בשבוע האחרון כל אלו שעוקבים אחרי קסניה טרנטול, בוגרת האח הגדול והאקסית של גולש ומאמן נבחרת ישראל עומרי בן נתן, יכלו לראות הרבה תמונות שלה בשלג כשהיא בילתה בחופשת סקי באיטליה עם אירה דולפין ונטלי דדון. באותה עת במקום אחר באיטליה, חברותיה לסוכנות יולי דוגמת שיר אלמליח ורוסלנה רודינה הצטלמו בבגדי ים לגיליון המסורתי של בלייזר.


למרות המעילים והמגלשיים שהיו בארון של טרנטול בשבוע האחרון, אמש היא הגיעה לחוף פלמחים עם צוות ביוטי שלם לצלם את השער של בלייזר, והנה התוצאה לפניכם. הדוגמנית היפייפיה עקפה את כולן בסיבוב והצטלמה לשער המגזין בסשן עם שלל בגדי ים לוהטים כשהיא נראית מיליון דולר. איך הבחורה הזאת עדיין רווקה? גם אנחנו שואלים.


כזכור קסניה ועומרי כמעט והתחתנו לאחר שהגולש הציע נישואים בכותל לבת הזוג שהכיר בבית האח הגדול. הפרידה שלהם שברה הרבה לבבות ויש לא מעט שטוענים שלא מן הנמנע שיהיה קאמבק בין השניים, שהיו מאוהבים כמעט שנתיים. בית האח הגדול כאמור עבר מקשת לרשת ובקיץ הקרוב העונה החדשה תעלה כאשר בימים אלו הבית החדש כבר כמעט מוכן והבוקר טרנטול קפצה לביקור באותו מקום ששינה את חייה והפך אותה לדוגמנית עסוקה מאוד.


קסניה טרטול (אינסטגרם)
קסניה טרנטול (אינסטגרם)
קסניה טרנטול (אינסטגרם)
קסניה טרנטול (אינסטגרם)


 

#kseniatarantul#fanpage#model #actress #love #swimwear #fashion #photoshoot#swimsuit #photography#girls#beautiful #hot #cute#instagood #instamood  #fashionaddict#beauty#instabeauty#shooting #fashionlover#bikini #picoftheday #allshots_#style #fashionmodel#fun #portrait #photooftheday#ootd

A post shared by KSENIA TARANTUL • Fan Page (@ksenia_tarantul_fp) on


 

KSENIA covering @blazerofficial April issue By @amiryahel @dormordechai @michelle.edri @liorgavrielov

A post shared by Live From Yuli Models Tel Aviv (@yulimodels) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי