החיים הטובים של ספיר יודשקין יצחקי

ספיר יצחקי
ספיר יצחקי | אינסטגרם

אשתו של כדורגלן מכבי תל אביב קיבלה ג'וב חדש: מגישת פינה בתוכנית הלייף סטייל של נועה תשבי, שם תיתן המלצות לאתרי ספא מפנקים

(גודל טקסט)
ברק יצחקי וחבריו הצהובים-כחולים נמצאים בימים סופר מותחים לאור מאבק האליפות הצמוד שיש לנו העונה בליגת העל, כאשר ברקע יאלצו להתמודד גם עם עזיבתו של ג'ורדי קרויף, שיסיים את תפקידו אחרי שש שנים במועדון. בזמן שיצחקי בשלו, ספיר אשתו בדומה לאביב שהגיע אלינו, נמצאת גם היא בפריחה ואם תפתחו את ערוץ "החיים הטובים" תוכלו לראות אותה מככבת.


אנחנו רגילים לראות את יצחקי-יודשקין מצולמת בהפקות אופנה כאלו ואחרות כמו כל דוגמנית טיפוסית, אך כעת תוכלו ליהנות ממנה על המסך הקטן כאשר רגע לפני החג עשתה את הופעת הבכורה שלה בתוכנית "על הסט עם נועה תשבי", תוכנית לייף סטייל שבה משתתפים סוללה של מובילי דעה ורשת. מיס יצחקי מחזיקה בפינה השווה ביותר כשהיא בודקת מקומות שווים בסגנון ספא מפנק וממליצה עליהם בתוכנית.


המדור גם הוא מעוניין בג'וב הזה וגם נועה תשבי מצטרפת לרצון הזה. יש לציין שהופעתה הטלוויזיונית של ספיר הייתה טבעית ונינוחה, כאילו יצא לה להגיש פינה לא פעם ולא פעמיים בחייה. ללא ספק המקומות עליהם היא ממליצה יכולים להיות אופציה נהדרת לכל חבריה וחברותיה מליגת העל. ומה בנוגע לפינוק עם הבעל? יצחקי יצטרך להמתין לספטמבר, אז יחגוג את יום הולדתו ה-34, אלא אם כן ספיר שלו תחליט על יום כיף לכבוד יום הנישואים שלהם שחל בסוף חודש מאי. עד אז בטוח יהיו לה כבר שלל המלצות שוות.


ספיר יצחקי-יודשקין. טעימה קטנה (אינסטגרם)
ספיר יצחקי-יודשקין. טעימה קטנה (אינסטגרם)


 

היום זה קורה !!!!!! אתם תפגשו אותי על המסך בערוץ ‘החיים הטובים' בשעה 22:50 בתוכנית #עלהסטעםנועהתשבי כבר מתרגשת

A post shared by Sapir Yudashkin Itzhaki (@sapiryudashkin) on




 

Happy Passover #blessed #myfam

A post shared by Sapir Yudashkin Itzhaki (@sapiryudashkin) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי