מוכנה לקיץ: ביקיני או בגדי ספורט? אלכסה דול מציגה

אלכסה דול
אלכסה דול | אינסטגרם

הפרזנטורית החדשה של Ice cube, עלתה על מגרש הטניס ונראתה כמו שחקנית לכל דבר, אבל אולי התרשמתם יותר דווקא מהתמונות הלוהטות שלה בבגד ים?

(גודל טקסט)
אם אלכסה דול עולה על ביקיני, זה בהחלט אומר שהקיץ כבר כאן. כשהיא לא קורעת את הצורה באימונים הסובייטים של אירה דולפין או מדגמנת סביב הגלובוס, דול אוהבת לתפוס צבע "ולהכין את גופה" לקיץ, כפי שהיא כותבת. בימים אלו היא הפרזנטורית של רשת Ice cube כשנכנסה לנעליה של השורדת לשעבר ג'ני צ'ארווני, ובין היתר מדגמנת גם בפוזות של שחקנית טניס – ותודו שמתאים לה.


אז כשאתם תוהים בלבכם אם יש מישהו בליבה של אלכסה, נספר לכם שהרצה למיליון בדימוס חובקת בן זוג צמוד בחצי שנה האחרונה. לבר המזל קוראים משה עוז והוא איש עסקים עשיר המבוגר ממנה ביותר מ-25 שנה, מייסד ונשיא חברת CAA המתמחה בייצור נשק. הם כמובן מתגוררים יחד, רק לפני חודשיים נסעו להשתזף במלדיביים ומאז מטיילים להם מיעד ליעד ככה שהדוגמנית נמצאת על מזוודות כמעט כל הזמן, אבל לא נראה שיש לה על מה להתלונן.



השמש בחוץ ואיתה גם הביקיני!! (אינסטגרם)


 

All i need is ICECUBE

A post shared by Eitan Tal (@eitan_tal) on



 

הכן גופך לקיץ ☀️

A post shared by ⒶⓁⒺⓍⒶ ⒹⓄⓁ (@alexadol_official) on



 

BOOM this bikini is @alexadol_official choice and we like it Worldwide shipping •Shop with link in bio• הי בנות , היום החנות פתוחה בין השעות 12:00-15:00 מחכות לכן לפרטים נוספים-0505557642

A post shared by BANANHOT bikinis (@bananhot) on



 

@patrick_xiong When faced with 2 choices, simply toss a coin. It works not because it settles the question for you. But because in that brief moment when the coin is in the air YOU SUDDENLY KNOW WHAT YOUR HOPING FOR. **** @alexadol_official @elitenyc @elitemodelsmiami @iconic_mgmt #nyc #newyork #ny #bk #soho #beauty #print #portrait #film #icon #vision #love #curate #curated #art #patrickxiong #alexa #alexadol #elite #fbf

A post shared by Noirboudior (@noirboudior) on



 

Another day – another bikini @bananhot

A post shared by ⒶⓁⒺⓍⒶ ⒹⓄⓁ (@alexadol_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי