טוטו תמוז בן שלושים

איתן טיבי וטוטו תמוז
איתן טיבי וטוטו תמוז | אינסטגרם

החלוץ מחוסר הקבוצה החליף קידומת במסיבה מושקעת וכל החברים הגיעו להרים ולפרגן. העקיצה מהחבר איתן טיבי והאיחול הפופולרי ביותר - הפרטים המלאים כאן

(גודל טקסט)
אתמול, כשכולם ניסו לחשוב על בדיחות ומתיחות משעשעות לכבוד ה-1 באפריל, טוטו תמוז החליף קידומת וחגג 30 אביבים. החלוץ זכה ליום אקסטרה מפנק כשאת הערב חתם בחגיגות עם צי של חברים. תחילה פתחו שולחן במסעדת ה'קוקו במבינו' כשלא אחר מהחבר הקרוב עם מהימים ששיחקו בבית"ר ירושלים, איתי טיבי, הגיע לפרגן לחתן השמחה וגם שלח עקיצה עסיסית.


לאחר מכן המשיך למועדון הסטורי לאפטר פארטי עד השעות הקטנות של הלילה. אז אמנם ינואר חלף ולחלוץ עדיין אין קבוצה, אבל לפי מה שנראה הוא עדיין מתאמן עצמאית ונמצא בכושר טוב כך שמעניין לראות מה יתפתח בהמשך הקריירה שלו. חוץ מזה, תמוז והחברה הרומנייה שלו, אליה, כבר לא יחד ואחת הברכות שקיבל הכי הרבה לרגל העשור החדש היא שעוד השנה ימצא עצמו תחת חופה וקידושין. בינתיים, הוא נהנה מהחיים כרווק ושלל ידידות שהרימו לו אתמול ביום המשמח שלו.


שחקן פעיל או לא, עבור כוכבי ליגת העל עדיין מדובר באגדה. לפוסט היומולדת שלו באינסטגרם מיהרו לפרגן ולאחל מזל טוב לא מעט שחקנים מליגת העל, כאלו שיצא להם לשחק לצידו של תמוז וגם כאלו שלא, דוגמת איתי שכטר, מאור בוזגלו, לירוי צעירי, אביחי ידין ואריאל הרוש. האם יגיע חוזה מאחת הקבוצות בליגת העל לכבוד הגיל העגול? נמתין בסבלנות ונראה, בינתיים נראה לנו שלא רע לטוטו תמוז בחיים.


טוטו תמוז ואיתן טיבי במסיבת יום ההולדת (אינסטגרם)
מסיבת יום ההולדת של טוטו תמוז (אינסטגרם)
מסיבת יום ההולדת של טוטו תמוז (אינסטגרם)
מסיבת יום ההולדת של טוטו תמוז (אינסטגרם)


 

Was not always easy, but was fun. Special thanks to my beloved family and friends and everyone for the blessings. 30 #birthday

A post shared by ToTo .T. TAMUZ (@tototamuz99) on



מסיבת יום ההולדת של טוטו תמוז (אינסטגרם)תמונות ממסיבת יום ההולדת של טוטו תמוז (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי