שי זהבי על הקריירה החדשה והכסף הגדול

שי זהבי
שי זהבי | מסך

אשתו של שגריר הכדורגל הישראלי בסין התראיינה לתוכנית הכלכלית של ערוץ 12 וסיפרה על החיים בסין, הבלוג החדש שפתחה עם ייעוץ לתזונה נכונה והכסף שערן מרוויח

(גודל טקסט)

בין הכיבושים והשערים של ערן זהבי בגוואנגז'ו, אשתו שי פותחת בימים אלו בלוג חדש עם טיפים לתזונה נכונה ופעילות ספורטיבית מומלצת כפי שסיפרנו לכם אתמול כאן במדור, ואתמול בערב (שני) התראיינה לתוכנית הכלכלית בערוץ 12 בשיחת סקייפ וסיפרה על הקריירה החדשה וגם על הכסף הגדול בסין.

שי פתחה וסיפרה את הסוד שלה לאורח חיים בריא וגזרה חטובה: "בעצם זה לא סוד כמוס, זאת כן עבודה קשה והתמדה וכוח רצון, ואת כל שאר הפרטים נגלה בבלוג. הצלחתי להכניס את אורח החיים הזה גם הביתה. הילדים אוכלים הרבה יותר פירות וירקות, אין חטיפים, אין מתוקים. אני לא אגיד להם לא לאכול את זה אבל אין אל זה בבית. בבית אם הם רוצים משהו מתוק אז אני חותכת פירות. לצד כל ארוחה אני חותכת ירקות, ולא רק הילדים גם ערן".

על הבלוג החדשה נשאלה מיס זהבי עד כמה בעלה מייעץ לה עם הבלוג החדש ומעורב בכתיבת התכנים וענתה: "ערן עוזר לי הרבה. כל מה שקשור לספורט ותזונה, אלו דברים שהוא חי אותם מגיל 4. אני מתייעצת ונעזרת בו והוא אחד היועצים החשובים שלי".

על החיים בסין: "ממש לא קשה. התרגלתי, אני אוהבת ונהנית מכל דבר פה וזה גם נותן לי הרבה זמן לעבוד על הדברים שלי. הילדים מדברים סינית, הם כבר שנה פה במסגרת והסינית שלהם כבר יותר טובה, הם מנהלים שיחות ומדברים ביניהם לפעמים בסינית וזורקים מילים, מתקדמים יפה ויכולים ללמד אותנו, למען האמת".

שי זהבי. מתרגלת לחיים בסין (אינסטגרם)

בכל זאת תוכנית כלכלית כך שהשאלה הבאה הייתה מתבקשת: מפריע לך שבארץ תמיד כשמדברים על ערן זה על הכסף והמשכורות והכסף הגדול שעושה בסין או שכבר התרגלת לשיח הזה? "זה חלק מהעניין וזה עובר לידנו, זאת אומרת זה חלק מכל העניין הזה שאנחנו כאן. התרגלנו".

לסיום נשאלה שי האם בשיחות הפרטיות בינה לבין בעלה היא מייעצת לערן לחזור לנבחרת ישראל או אולי דווקא לא. "אני מייעצת לערן לעשות מה שהוא מרגיש וחושב וללכת עם הלב שלו, וזה מה שהוא יעשה", השיבה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי