נא להכיר: הדוגמנית של משפחת רביבו

בר רביבו וגל אוחיון
בר רביבו וגל אוחיון | אינסטגרם

בעוד האישה שגית מתחזקת את מותג התכשיטים הבינלאומי שלה, הבן בר מציג בת זוג לוהטת העונה לשם בר אוחיון. וכן, החמות מפרגנת

(גודל טקסט)
שגית וחיים רביבו הם אולי הזוג הכי חזק בכדורגל הישראלי וכבר מזמן נחשבים לוותיקי ביצת הסלבס המקומית. גברת רביבו הביאה את המושג אשת כדורגלן ללבל אחר כשהיא סוג של וונדר וומן בעצמה. היא מג'נגלת באלגנטיות בין ארבעת ילדיה ומחזיקה במותג התכשיטים Saga, שהשיקה לפני כ-16 שנים – תחילה תחת השם "שגית רביבו", עד שהחליטה לשנות אותו לשם החיבה שהעניקו לה החברות מאשדוד, עיר הולדתם שלה ושל בעלה.


אם לא הכרתם, המותג שלה הוא בינלאומי ובארץ אין כמעט ידוענית שלא עברה אצלה והתקשטה במיטב התכשיטים, וכמובן לא שכחה להצטלם. ואם כבר מדברים על תמונות עם המותג של שגה, גם הכלה העתידית מקבלת במה בחשבון האינסטגרם שלה. אמא רביבו מפרגנת לבת הזוג של בנה בר בן ה-22 כששיתפה בסטורי שלה תמונה של מי שאולי תהיה כלתה כשהיא עונדת את מיטב התכשיטים בעיצובה.


בת הזוג של הבן של שגית וחיים היא גל אוחיון בת ה-20, ונראה שעם הנתונים שלה, הכיוון הוא אל עבר קריירת דוגמנות, כפי שממליצים לה מרבית ממכריה. אוחיון ורביבו צמודים כבר כשלוש שנים, ומה שיפה לראות זה את הפירגון של אמא שגית שמרימה לבת הזוג של הבן שלה בכל הזדמנות אפשרית. ביג לייק ודוגמא למופת לכל החמיות באשר הן.


 

My baby boy

A post shared by Gal Ohayon (@gal_ohayon12) on


 

 

A post shared by Gal Ohayon (@gal_ohayon12) on


גל אוחיון (אינסטגרם)

 

⚙️✖️.

A post shared by KORAL SIMAN TOV (@koralsimantov) on



 

 

A post shared by Bar Revivo (@bar_revivo) on



 

דייט

A post shared by Haim Revivo (@haimrevivo10) on



 

My ❤️

A post shared by Gal Ohayon (@gal_ohayon12) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי