מיליונרית בת 24

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | מסך

מותג בגדי הים של נטע אלחמיסטר שובר שיאים ובימים אלו היא והשותפה מצלמות את הקולקציה החדשה ביעדים נוצצים במיוחד. וגם: הקמפיינים הנוספים והסכומים המלאים

(גודל טקסט)
אחרי שהיממה את כל המדינה עם הריסים שלה והוציאה מסקרה מיוחדת בעיצובה, מלכת בגדי הים והנסיכה הפרטית של רמי גרשון, נטע אלחמיסטר, מצלמת את הקולקציה החדשה של מותג בגדי הים שלה 'Bananhot' במרמריס שבטורקיה. לשם כך, הצטיידה בכל הדגמים החדשים לקיץ 2018, בשותפתה נועה בני ובשתי חברות נוספות- כולן מצטלמות עם בגדי הים, איך לא. הקולקציה החדשה אמורה לפנות לכולם ולא רק ליפייפיות, אלא גם לנערות צעירות ואפילו לגברים.


ואם עושים את זה סטייל אלחמיסטר זה בודאי הכי נוצץ, כפי שתוכלו לדמיין. הדוגמנית, שכבר הגיעה ל-1.2 מיליון עוקבים בזמן שמיצמצתם, שיתפה בסטורי שלה את הלוקיישנים הפסטורליים לצילום כאשר אחד מהם נמצא על יאכטה מטורפת שרובנו היינו יכולים רק לחלום עליה. מותג בגדי הים של המטאורית כבר שווה, על פי הערכות, למעלה מ-2.5 מיליון שקלים וזה בנוסף לעובדה שעבור זה שהיא הפנים של חברת הקוסמטיקה 'SACARA' נטע קיבלה סכום מכובד של כמילון ש"ח. וזה מבלי שציינו את הקמפיין לאירוקה.


כן, נכון, אם לא הבנתם מדובר במיליונרית ולא רק כמות העוקבים באינסטגרם, אלא גם המזומנים בבנק. כל זה והיא עוד לא בת 24, אבל זה יקרה ממש בקרוב. אפריל זהו חודש יום ההולדת שלה, לתשומת ליבו של בן הזוג, שרק נזכיר שעברה להתגורר איתו בסמוך לסמי עופר למרות הצורך להיות קרובה למרכז בעקבות לוז צפוף בלשון המעטה. רמי, תתחיל לחשוב על מתנה מקורית שתצליח להמם את החצי השני שלך.


 

MOOD.❤️⚓️

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

Jungle girl #shooting #summer #bikini

A post shared by Noa Beny (@noabeny) on

 

From @bananhot shooting "Amor "bikini also for girls with our gorgeous @romigules and with the great hospitality of the best @turkyacht בנות בוקר טוב החנות בבן יהודה תפתח היום ב 12:30 -18:00 באילת החנות פתוחה מ 10:00-22:00 מתחם פוזה קומה שניה מוזמנות להגיע

A post shared by BANANHOT bikinis (@bananhot) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי