אלכסה דול התאהבה בטניס

אלכסה דול המהממת
אלכסה דול המהממת | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית שהצטלמה בפוזות של שחקנית טניס החליטה שהתחום מעניין אותה והצטרפה לשורת הסלבס שכבר מתאמנים תחת שחקן נבחרת ישראל רן קוריס. בין לבין היא גם מספיקה לבלות עם החבר ואפילו לפגוש את גל גדות

(גודל טקסט)
זוכרים שסיפרנו לכם שאלכסה דול היא הפרזנטורית של רשת "Ice cube" ובחלק מצילומי הקמפיין היא מדגמנת בפוזות של שחקנית טניס? אז עכשיו היא קפצה מדרגה ועברה לדרג מקצועי של ממש. הדוגמנית היפייפיה נכנסה לרשימת הסלבס שמתאמנים אצל רן קוריס, שחקן נבחרת ישראל ומאמן טניס אישי. דול מצטרפת לרשימה מכובדת הכוללת את אריק בנאדו, מורן רוט, עופר שכטר, לירן כוהנר, גיא אריאלי, מאיר ופירט ושירלי בוגנים.


האחרונה התאמנה לצידה של דול אמש, כך שהיופי של המסלול הגיע חזק למגרשי הטניס. זה לא שהיא זונחת את האימונים הקשוחים של המאמנת וחברתה אירה דולפין, היא פשוט מצאה דרך נוספת וכיפית במיוחד לשמור על הגזרה שלה לקראת הקיץ. לא שהיא צריכה.


חוץ מזה, הדוגמנית ממשיכה לעשות חיים עם בן הזוג משה עוז, לבלות איתו ביעדים נחשקים בעולם וכמובן בחופי תל אביב. כל זה מעבר לאהבה החדשה של דול בחיים, ואנחנו לא מדברים על בן הזוג או על ענף הספורט החדש. בשבוע שעבר היא יצאה מגדרה מרוב התרגשות לפגוש את הוונדרוומן הישראלית גל גדות, כשזאת ביקרה בישראל לכבוד החגים.


אלכסה דול ושירלי בוגנים (אינסטגרם)
אלכסה דול והחבר משה עוז (אינסטגרם)
אלכסה דול (אינסטגרם)
אלכסה דול באימון טניס (אינסטגרם)


 

עדיין מתרגשת לא אשקר חייבת להגיד שמה שמספרים נכון, את אישה מיוחדת במינה, עם הילה מטורפת שרואים ממרחקים. אף אחד לא נשאר אדיש אליך. הבאת יחס לכל אחד שניגש, החמיא, ביקש תמונה והשארת את כולנו בתחושה של הרמוניה וחיוכים ♥️ @gal_gadot A real queen doesn't need a crown

A post shared by ⒶⓁⒺⓍⒶ ⒹⓄⓁ (@alexadol_official) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי