מי לא הגיע לחגיגות טרום אליפות של שחקני הפועל באר שבע?

בן שהר וגיא חיימוב
בן שהר וגיא חיימוב | אינסטגרם

בזמן שכוכבי האלופה לקחו מונית שירות ובילו בתל אביב, ממן ואיינבינדר העדיפו בילוי ביתי עם בנות הזוג והחבר הטוב מבית"ר ירושלים. הטירוף, האורח מאשדוד והתמונות - הכל כאן

(גודל טקסט)

אחרי שניצחו את בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, שתי היריבות על צלחת האליפות, שחקני הפועל באר שבע יצאו לחגוג את הצעד המשמעותי שעשו אל עבר זכייה היסטורית בפעם השלישית ברציפות. הבאר שבעים הצפינו למרכז, שם החלו את הערב במסעדת "קוקו במבינו" במפגש פסגה שמח ולא שגרתי.


בדרך לאליפות שלישית ברציפות. שהר חוגג 

מי היה שם? גיא חיימוב, בן שהר, ניב זריהן, אורן ביטון, מאור מליקסון וגם המושאל לאשדוד, וובה בראון, שהצטרף לחברים הטובים בחגיגות. המפגש נערך בוייב גברי במיוחד, ללא הנשים ומעבר למזון כלל הרבה צ'ייסרים, ריקודים ואפילו נסיעה אחת מצחיקה במונית שירות. נותרו עוד שבעה מחזורים עד לסיום העונה, אך השחקנים של ברק בכר כבר מרגישים את טעם האליפות בפה.


כוכבי האלופה הגיעו במונית שירות

מי שהעדיפו לוותר ולשמוח ביחד עם הנשים ועם חבר נוסף מוכר הם חנן ממן ודן איינבינדר שביחד עם הנשים בר וליאת נפגשו לערב ביתי עם בוריס וליאן קליימן שעשו את הדרך ההפוכה מרמת השרון לבירת הנגב. הזוג ממן הזמין את החברים הטובים עוד מימי בית"ר למשכנם החדש בדרום לסעודה מושקעת במיוחד וכל זה כאשר בר צריכה ללדת ממש בכל יום! כי בסופו של דבר, כוח נשי זה הכי הכי וגם כוכבי באר שבע מבינים את זה!


נסעו עד באר שבע! בוריס וליאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי