צפו בסרטון: כוכב קליבלנד נתפס בוגד בבת זוגו

לברון ג'יימס עם טריסטן תומפסון
לברון ג'יימס עם טריסטן תומפסון | AFP

טריסטן תומפסון, שמנהל מערכת יחסים לוהטת בשנה האחרונה, תועד במועדון כשהוא מתמזמז עם מספר נשים. כל זה בזמן שקלואי קרדשיאן נמצאת בהריון. הפרטים המלאים כאן

(גודל טקסט)
טריסטן תומפסון מקליבלנד ממתין בקוצר רוח ללידת ביתו הבכורה כאשר זוגתו המגה מפורסמת קלואי קרדשיאן נמצאת בחודש התשיעי להריון הראשון שלהם, טיימינג לא משהו להתעסק בשערורייה חדשה אצל המשפחה הכי מוכרת בעולם. לפי אתר TMZ, תומפסון בן ה- 27, עמו מנהלת קרדשיאן מערכת יחסים למעלה משנה, נתפס כשבגד בה בזמן שבילה במועדון בוושינגטון בחודש אוקטובר האחרון.


Tristan Thompson casually cheating with 2 women at Darna pic.twitter.com/y6uI0CP7NU

— Carmensita (@Hey_Sita) April 10, 2018


בסרטון שדלף לרשת מאותו הערב, הכדורסלן נראה כשהוא מוקף בשלוש נשים אלמוניות ומתמזמז איתן בלהט, בזמן שבבית מחכה לו קלואי שהייתה בחודש הרביעי להריון. זה לא הסוף: בסוף השבוע האחרון תועד תומפסון מחוץ לבית מלון בו שהה בניו יורק עם אלמונית נוספת, שהתלוותה אליו לסוויטה שלו – הכל לעיני המצלמות. אותה אישה, שהתראיינה לאתר TMZ, טענה שבילתה איתו את הלילה ולראייה, העלתה וידאו מתוך קלטת סקס שצילמו השניים לאינסטגרם, אבל הוא נמחק תוך דקות.


Part 2 #KhloeKardashian#tristanthompsonpic.twitter.com/UrWnz90TtC

— Jason Basra (@jasonbasra) April 10, 2018


כמובן שמיס קרדשיאן הספיקה לחזות בוידאו וליבנו נחמץ. לאחות השלישית במספר יש היסטוריה לא משהו בכלל עם בני הזוג שלה. כזכור היא הייתה נשואה לכדורסלן למאר אודום במשך ארבע שנים, אך השניים התגרשו לאחר שאודום התמכר לסמים, נעלם לתקופות ארוכות ונהג לבגוד בה. מה שעוד שובר לנו את הלב, זה הפוסט שהעלתה הקרדשיאנית רק לפני יומיים שלה ושל בן הזוג שלה מתנשקים תחת הכיתוב: "אנחנו מוכנים מתי שאת מוכנה מאמי קטנה". ניסיון לא טוב עם כדורסלנים בגזרת משפחת קרדשיאן. חבל.


 

We are ready whenever you are little mama

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי