דוגמן הבית: העסק החדש של ליאן קליימן

ליאן ובוריס קליימן
ליאן ובוריס קליימן | אלבום פרטי

אישתו של שוער בית"ר ירושלים פתחה חנות אינטרנטית מיוחדת לתינוקות, כשהבן הפוטוגני אריאן משמש כפרזנטור

(גודל טקסט)
אחד הזוגות הבית"רים הוותיקים הם בוריס וליאן קליימן, שמציגים זוגיות לתפארת ליגת העל כבר תקופה ארוכה, אך מהרגע שהפכו להורים, יש מי שתופס את משבצת הכוכב בביתם שברמת השרון. אריאן קליימן, בנם הבכור שנולד בחודש יולי האחרון, רק פחות משנה אחרי שהתחתנו הוא שיבוט מדוייק של שני הוריו, ואחד התינוקות היותר פוטוגניים שייצא לכם לראות בחיים. אמא שלו, מהר מאד הבינה את הפוטנציאל ולקחה את זה צעד אחד קדימה.


אחרי שכיכב שחשבון האינסטגרם של ליאן בתשעת החודשים האחרונים, כעת ארי הקטן משמש כפרזנטור של העסק החדש של אמא. במהלך חופשת הלידה, הבינה אשת השוער שהיא מעוניינת לשנות את הכיוון המקצועי בחייה והחליטה לסיים את עבודתה במשרד הפרסום בו עבדה ולפתוח חנות אינטרנטית מיוחדת לתינוקות. יכולים להבין מאיפה קיבלה את ההשראה לכך נכון? עוד תשמחו לדעת שקליימן מאד מפרגן לאשתו על היוזמה והרעיון, ושהיא מתייעצת ומשתפת אותו בהכל.


"אחרי שישבתי, וחשבתי, וחלמתי, ופינטזתי, ועוד קצת חשבתי, ואחר כך גם תכננתי, בסוף זה קרה! הקמתי חנות אינטרנטית מהממת, La baby store שעונה על הצרכים הכי חשובים שלך בתור אמא וכמובן שלתינוק שלך. כי מי לא רוצה לתת לו את הטוב ביותר?! גאה ומאושרת! ומזמינה אותך להתאהב ולהתמכר והכל במחירים ממש אבל ממש נורמליים", כתבה ליאן שהשיקה אמש את העסק החדש.


חברתה הטובה בר, אשתו של חנן ממן, כבר הספיקה לבצע רכישה לקראת בואה של ביתם הבכורה ונראה לנו שבקרוב מאד נראה את המוצרים שמפרסם ארי היפיוף בכל חדר של ילדים וילדות של שחקני ליגת העל, ובכלל. ילדים זה שמחה כבר אמרנו? וחוץ מזה שבייבי קליימן הוא לא רק ההשראה של אמא. קבלו את הכפפות החדשות של בוריס, איתן יעמוד בשער בשני הקרוב במשחק מול מכבי ת"א ויקווה לשמור על שער ריק כל הדרך לצמרת הטבלה.









 

50% mommy 50% daddy 100% perfect

A post shared by (@lian_kleyman) on

 

FAMILY @lian_kleyman #ArianKleymam

A post shared by Boris Kleyman (@boris_kl) on

 

FAMILY @lian_kleyman #ArianKleymam

A post shared by Boris Kleyman (@boris_kl) on

 

טטרה במבוק משולשים שחור לבן • בד נושם

A post shared by La_baby ~ By Lian Kleyman (@la_baby_store) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי