במסגרת הקמפיין, כל זוג במשפחה: מאור ומירן, יעקב וחני, אוהד ופאני, אלמוג ונטליה ואסי ועדי, צולם לסרטון הומוריסטי בו הוא מסביר מדוע הוא הזוג שצריך לזכות ברכב. במהלך הקמפיין הגולשים התבקשו להצביע עבור הזוג שלדעתם מגיע לו לזכות ברכב.
אתמול, באולם התצוגה של אופל בהרצליה, הכריז גילי גז, סמנכ"ל השיווק של אופל ישראל על הזוג הזוכה של המשפחה -אסי ועדי שקיבלו את מספר ההצבעות הגבוה ביותר. מי שהובילו לאורך כל הקמפיין היו דווקא אלמוג ונטליה בוזגלו שכמעט זכו, אך לבסוף הגיעו למקום השני.
סעו בזהירות ושיהיה במזל!
A post shared by אסי בוזגלו (@asi_buzaglo) on
מה דעתך על הכתבה?