משגעת אותו: ראיקו והחברה מעלים הילוך

פרדראג ראיקוביץ' ואנה קאקיץ'
פרדראג ראיקוביץ' ואנה קאקיץ' | מסך

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' מצא זמן לבלות עם החברה הסרבית שלו, הדוגמנית אנה קאקיץ'. השניים הלכו על נעליים תואמות, יצאו לטייל ואפילו צילמו סרטון במיטה

(גודל טקסט)
כבר אפשר להריח את סיום העונה שמתקרב אלינו בצעדי ענק, כאשר ביום שבת האחרון מכבי תל אביב שמחה לקחת נקודות ראשונות בפלייאוף אל הקופה סוף סוף ולשמור על שער ריק כשניצחה את בני יהודה. מי שאחראי על המשימה בין הקורות הוא השוער הטוב בעולם לגילו, פדרארג ראקוביץ' שחיכה את כל תקופת החגים הישראלים לחזרתה של אנה קאקיץ' שלו שבילתה את הימים האלו בסרביה וחזרה ארצה לזרועות השוער שלה בגדול.


ראשית, הביקור הראשון שלה היה איך לא, בחוף הים הקרוב אל דירתם התל אביבית כשלמחרת נצפתה ביציע הכבוד בנתניה כשהיא מעודדת את ראיקו ועוזרת לדחוף את הקבוצה עם האנרגיות הסרביות שלה לניצחון. מאז, השניים לא מפסיקים להעלות סרטונים דביקים אפילו מחדר המיטות. הסרבי שיתף סרטון מנקודת המבט שלו כשהוא שוכב ליד זוגתו שמסגירה גזרה חטובה למדיי מתחת לסדינים. חוץ מזה, השניים התהדרו בנעלי אדידס זהות, יצאו איתם לטייל וכמובן העלו תמונה למזכרת. רומזים על קמפיין משותף או משהו?


ובנוסף לכל זה, קאקיץ' הפצצה החליטה לפתוח את עונת הרחצה ולחזור לשורשים. הדוגמנית הסרבית צבעה את שיערה בחזרה לשחור ושאלה את 110 אלף העוקבים שלה אם אהבו את השינוי. אנחנו אוהבים את קאקיץ' בכל צבע. ואתם?


אנה קאקיץ' בין הסדינים (אינסטגרם)
ראיקוביץ' וקאקיץ' בנעליים תואמות (אינסטגרם)


 

Koliko god se trudim ne vredi, "crnji" je od mene… Ljubav @rajkovicpredrag

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on



פרדראג ראיקוביץ' ואנה קאקיץ' (אינסטגרם)

Kupaći možete poruciti na stranici @leommi_official ☝ @leommi_official ☝ Par sekundi nakon slike, gurnuo me je u bazen da bi se slikanje prekinulo ♥️ #telaviv #swimwear @instascenex

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on

Jedna bomba vise manje u Izraelu Swimsuit @sunflower_tila ☝ @sunflower_tila @sunflower_tila @instascenex

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on

El Greco Day 1

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי