השגרירה שלנו: רוסלנה רודינה כובשת את העולם

רוסלנה רודינה
רוסלנה רודינה | צילום: רפי דלויה

נטע אלחמיסטר עזבה את "מצב טיסה" כדי להחליף את גל גדות, הדוגמנית והאקסית של אייל גולן הולכת לככב על המסך בשלל יעדים אטרקטיביים (ובבגדי ים כמובן). אנחנו כבר לא יכולים לחכות

(גודל טקסט)
זה לא חדש שבעולם הבידור התחלופה בין הפרזנטורים/מגישים/דוגמניות היא גבוהה ביותר. כשנטע אלחמיסטר נכנסה לנעליה של גל גדות בקמפיין הנוכחי לאירוקה, היא פינתה משבצת אחרת – והיום נודע מי תהיה מחליפתה.


אלחימסטר, שהנחתה את העונה השלישית של "מצב טיסה", התוכנית האינטרנטית שמטיילת בין יעדים נחשקים בעולם, השאירה מקום למגישה החדשה שהיא לא אחרת מרוסלנה רודינה. האקסית של בעלי הפועל מרמורק, אייל גולן.


אבא גולן נשאר בארץ לשמור על יאן הקטן, בעוד רוסלנה עושה חיים כחלק מצילומי הפרק הראשון של התוכנית בעיר ספליט שבקרואטיה. רודינה היא אחת הדוגמניות האהובות בישראל ולה קרוב ל-600 אלף עוקבים שישמחו לראות אותה ממליצה על חופשות סביב העולם. ואם את רווקה וטוב לך, מה רע לטעום עוד קצת ממה שיש לעולם להציע? אחרי החוויה שעברה בהישרדות ורגע לפני גיל 30, נראה שהיא נהנית מכל רגע בחיים.


כל זה עוד לפני שדיברנו על העובדה שהיא תהיה שגרירה נהדרת לנו, הישראלים, ועוד ביעדים אקזוטיים שמצריכים לבישת בגד ים. עד שגיליון בגדי הים של בלייזר בכיכובה ייצא, רוסלנה תמשיך לבלות בקרואטיה.









נחיתה מאוד רכה בספליט לרוסלנה


 

"את אישה גדולה, כי את אישה. גדולה, מאופק , עד אופק, מ❤️כדור האדמה ,עד אינסוף שמיים. מסכימה לראות ,ולהכיל ,את כל כוחותייך. מסכימה להכיל , בעוצמתך האדירה. מכילה את כאבייך, מכילה את פחדייך. מסכימה לחבק ,כאבים ,ופחדים ,של אהובייך . הכאב שלך אינו בעיה ,כי אם תמרור הפחד שלך ,הוא שער. כשאת עוברת דרכו ,את מסכימה, את בוחרת להסתכל לכאב בעיניים ,ולגדול דרכו למקום חדש ,שוב ,ושוב ,עד אינסוף" @shay_arbel @mattansabag @zohar_meiri

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי